Ragman Postat 7 januari 2010 Författare Postat 7 januari 2010 det e väldigt svårt att se då den trycker i en håla i en sten, men den e gul o den e hårig ca 5 mm långa hår iaf
Ragman Postat 7 januari 2010 Författare Postat 7 januari 2010 men om det är en sån så var den ju fredlig iaf
Ragman Postat 7 januari 2010 Författare Postat 7 januari 2010 men den är väldigt lik dennahttp://media.photobucket.com/image/teddybear%20crab/jocelynE_suigeneris/team%20seagrass/210208/IMGP3673.jpg
Ragman Postat 7 januari 2010 Författare Postat 7 januari 2010 är slutsatsen den att det e ok att slänga i krabban i karet igen. jag är nu helt hundra på att det är en teddybear krabba. har studerat den noga i sin håla i stenen nu o den e exakt som den i länken jag la upp sist. den e dock lite gulare i verkligheten
Ocikatten Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Min Teddybear-krabba käkade upp min sandsjöstjärna.Annars var den helt fredlig.
Ragman Postat 8 januari 2010 Författare Postat 8 januari 2010 hehe jag har inte sett min ens på 1 år. skulle plocka upp stenen i karet o såg ett stort hål i ena stenen, nyfiken som man var så kollade man ju in i hålet o fick lite rysningar när man såg en hårig krabat . men den får åka tillbaks i karet då, jag har ju inga sjöstjärnor ändå merän såna ovälkomna små rackare som jag inte vil ha där ändå.
Ragman Postat 1 februari 2010 Författare Postat 1 februari 2010 jäklar vad stark den krabban är. skulle ta ut den ur stenen o körde in en skruvmejsel o pillade lite på den, men den tog helt enkelt tag i mejseln o släppte inte taget hehehe. tog nog 5 min innan den släppte. 2 stora klor har den iaf
Ragman Postat 1 februari 2010 Författare Postat 1 februari 2010 får väl ta o lägga upp lite bilder nu iaf ,som ni ser e jag ingen fotograf
Ragman Postat 1 februari 2010 Författare Postat 1 februari 2010 skåpet med mat o dyl ska göras svart i glaset så skiten inte syns .sladdarna ska borras ut genom sidan på skåpet men har ej orkat med det än.o som ni ser har jag gjort det 3dje försöket med en vitbröstad kirurg. den vill dock ej äta som den ska än men pickar glatt på alla stenar och ingen prick på den har jag fått heller håller på o trixar upp vattenkvaliten eftersom det varit fishonly innan. så korallerna e lite bruna o vissa har strykt med tyvärr
Ragman Postat 1 februari 2010 Författare Postat 1 februari 2010 några till fick ju ta på min undulatus tryckare med gillar den skarpt
Ragman Postat 1 februari 2010 Författare Postat 1 februari 2010 där e krabban också som jag gissar är en teddybear. har inte skickat i den i trigon karet än måste först se så det är en sådan o inget annat som käkar upp nåt för mig
Ragman Postat 2 februari 2010 Författare Postat 2 februari 2010 vad tror ni om krabban kan man skicka i den i karet igen ???
Laggeman Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Just den är det väl inte, men visst finns det det.De som heter Xanthichthys är det.
Ragman Postat 3 februari 2010 Författare Postat 3 februari 2010 den är inte revsäker men den e snygg den plockar mina algätare men jag har salarias o kirurger så det räcker ändå
Ragman Postat 3 februari 2010 Författare Postat 3 februari 2010 tror den gett sig på en ny rosa mjukkorall som jag köpte. korallen har försvunnit helt men det e enda korallen han gett sig på isf.
Ragman Postat 3 februari 2010 Författare Postat 3 februari 2010 såg att den var medelsvår ??? på reeflex.vet dock inte vad som ska va svårt med den då den käkar på bra.blir dock till o sälja den när den växt ur mitt 350 liters kar
Ragman Postat 5 mars 2010 Författare Postat 5 mars 2010 Så då har jag installerat ett deltec nitratfilter fr-509 idag. ska köpa rowaphos till ett deltec fr-509 imorrn. så ska jag förhoppningsvis få rätt på nitraten o fosfaten. blir dock trångt i min sump nu. har en liten fråga om fosfat filtret vilket medel är bäst att använda är det rowa som passar bäst ???tänkte ta lite bilder imorrn med
Ragman Postat 5 mars 2010 Författare Postat 5 mars 2010 och hur ofta måste man ungefär byta ut det. och funkar det bra med 0,5 L media i filtret till ca 450 liter vatten
Ragman Postat 11 mars 2010 Författare Postat 11 mars 2010 Har nu börjat få kontroll på nitraten. den har gått ner från kanske 100 till ca 50 idag vid mätning. höjde dropp sekvensen då den hade sänkts rätt bra mot när jag ställde in det
Slanten Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 tänkte ta lite bilder imorrn medDra ner persiennerna när do fotar "imorgon" så blir det inget blänk i glaset Då blir dina redan fina bilder ännu bättre!!
Ragman Postat 11 mars 2010 Författare Postat 11 mars 2010 haha fiskarna e helt galna o ska va med på bild
Ragman Postat 11 mars 2010 Författare Postat 11 mars 2010 vågar inte ta nån bild på sumpen då det e rätt så rörigt där
Rekommenderade inlägg