Ricke Postat 2 juni 2009 Dela Postat 2 juni 2009 Eftersom intresset väckts och att vi börjar bli ett gäng i trakten som sysslar med salt, kollar jag intresset för en träff hos mej någongång nu i sommar. Säg några datum så får vi se vilket som passar bäst för flest. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 2 juni 2009 Dela Postat 2 juni 2009 Jag är med, tror att en söndagseftermiddag någonstans efter midsommar passar mig bäst./ Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 3 juni 2009 Dela Postat 3 juni 2009 Blir det i Augusti så kan nog jag också vara med då jag kommer spendera en tid på öland även denna sommaren. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Aqua_Max Postat 3 juni 2009 Dela Postat 3 juni 2009 Jag föreslår söndag eftermiddag den 23:e augusti. Gissar att det är stor chans att jag kan vara ledig den dagen. Kan eventuellt andra dagar också. Skulle det bli en annan dag som spikas ska jag försöka planera in det så jag förhoppningsvis kan vara med, men kan inte garantera något. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 6 juni 2009 Författare Dela Postat 6 juni 2009 Jag tycker Augusti låter bra, då har jag tid på mej o fylla mitt kar med lite mer fisk o fylla fraggkaret med fraggar har även semester då så. En lördag eller söndag är ju vettigt. Ger ju lite mer tid för folk o planera in träffen då oxå PS: Kul om du med kunde komma Lagge Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 7 juni 2009 Dela Postat 7 juni 2009 Är jag bara på öland när träffen äger rum så ska jag nog kunna droppa in. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 18 juli 2009 Författare Dela Postat 18 juli 2009 Okej börjar dra ihop sej, tänkte slänga iväg några datum, vad sägs om den 29 eller 30 Augusti? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 18 juli 2009 Dela Postat 18 juli 2009 Då är jag hemma igen, så för min del är det en bom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 23 juli 2009 Författare Dela Postat 23 juli 2009 (ändrat) Ändrar lite på datum då jag ska bort det datumet heheVad sägs om antingen den 16, 22 eller 23 augusti? detta är 2 helger jag kan.Hoppas det kan dyka upp saltisar från andra delar av sverige Ändrat 23 juli 2009 av Ricke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
epkbal Postat 23 juli 2009 Dela Postat 23 juli 2009 Funkar preliminärt för mej båda helgerna./Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 23 juli 2009 Dela Postat 23 juli 2009 Ska kolla upp dem närmare och återkomma då jag inte har kalendern i huvudet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 23 juli 2009 Dela Postat 23 juli 2009 16:e är datumet för mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 24 juli 2009 Författare Dela Postat 24 juli 2009 låter ju bra med den 16:e hur har du det lagge? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 24 juli 2009 Dela Postat 24 juli 2009 Tja, Vi åker hem runt måndag/tisdag samma vecka, alltså 10-11.Men sätt inte träffdatum för min skull, se till så att så många som möjligt kan komma istället!Annars kommer jag kanske förbi dig Ricke ifall ni bestämmer träff den 16'e. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 25 juli 2009 Författare Dela Postat 25 juli 2009 Ville bara kolla så vi blir så många som möjligt lite roligare då Men den 16 pasar mig bäst, men kan tänka mej den 22-23 om fler kan då. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Svensson Postat 26 juli 2009 Dela Postat 26 juli 2009 Jag kan komma den 16, skulle va mycket trevligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 27 juli 2009 Författare Dela Postat 27 juli 2009 Annars kommer jag kanske förbi dig Ricke ifall ni bestämmer träff den 16'e. Om du kommer kan du ju fylla bilen på vägen 16 e bestämt ni som läser tråden och kan komma kan ju gärna skicka mej ett pm så jag vet vilka och hur många som kommer.Ha gärna med er fraggar eller fisk ni vill sälja eller byta bort har ju inte så mycket fraggar just nu men ska gå lös på rakbladet innan den 16:e. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Aqua_Max Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 Jag skall försöka komma på träffen den 16:e augusti.Är det något planerat klockslag för träffens början? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 28 juli 2009 Författare Dela Postat 28 juli 2009 Jag skulle kunna tänka mej tid ca 12-13 kan väl vara bra o börja. med tanke på att det kanske kommer folk långväga Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 30 juli 2009 Författare Dela Postat 30 juli 2009 Jaha bumpar lite då vi förnärvarande är 4st som kommer och lika många osäkra så kan det ju kanske bli ett gäng. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 4 augusti 2009 Författare Dela Postat 4 augusti 2009 Fler som vill anmäla sig? tänkte kolla intresset för lite fraggar, jag kan fragga grönstjärnpolyp sen har jag småfraggar av brunaknappar och sinularia dura. lite grönblå skivor finns oxå. har även grön montipora. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jim_ Postat 4 augusti 2009 Dela Postat 4 augusti 2009 Jag kommer gärna, har varit lite inaktiv på forumet på senaste så såg inte detta förrän nu, Jag traskar bort den 16'e. Jag förväntar mig även en kopp kaffe! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 4 augusti 2009 Författare Dela Postat 4 augusti 2009 Kul, nu är vi 6 som kommer och några andra intresserade som inte vet än.Självklart blir det kaffe och vem vet kommer det många kanske jag bakar oxå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 7 augusti 2009 Författare Dela Postat 7 augusti 2009 Ja en vecka kb´var o planera in träffen ni som inte bestämt än kan säga att vi nu är 7st om ingen hoppar av i sista stund. Har plats för fler så alla är välkommna hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 8 augusti 2009 Dela Postat 8 augusti 2009 Funderar väl lite på det, vill minnas något rykte om att det höll på att starta nån saltbutik i Kalmar sist vi träffades, hur har det gått med det? Är det nån mer som har några koraller för byte? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.