amatören Postat 13 augusti 2009 Dela Postat 13 augusti 2009 taskigt att låta tryckaren simma i sumpen.....ge han musselkött min picasso gillade det. Mycket tråkigt med din kirurg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 14 augusti 2009 Författare Dela Postat 14 augusti 2009 Nej han bor inte längre i sumpen. övernattade bara där. Nu är han i affären. Ja min kirurg.. mådde dåligt hela dagen igår. letade nu på morgonen men nej.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 15 augusti 2009 Författare Dela Postat 15 augusti 2009 Som plåster på såret för min förra kirurg kom det hem en Acanthurus sohal idag Kul att ha den hemma efter att ha sett stora ex i röda havet Hoppas att han blir lycklig och lever gott ... Han har bott i affären i minst 6 v. nu så han verkar ok. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 15 augusti 2009 Författare Dela Postat 15 augusti 2009 Men gud så arg han är! Trodde han skulle hålla sig undan men han är juh på putsarfiskarna som f*n.... Men andra kirurger verkar vara ok... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 15 augusti 2009 Författare Dela Postat 15 augusti 2009 Blev juh helt kär när jag såg honom... Bild:Ni får ursäkta bildkvalitén, tagen med mobilen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 15 augusti 2009 Författare Dela Postat 15 augusti 2009 Hur mycket i nitrat kan man ha? Har för mig att man ska ha lite nitrat när man har mjukkoraller.. Men vad är acceptabelt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 16 augusti 2009 Författare Dela Postat 16 augusti 2009 Hoppas att ni gillar det, jag är ganska så nöjd, men det finns mycket kvar, nu ska dem växa också : Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jurgonh Postat 16 augusti 2009 Dela Postat 16 augusti 2009 Wow.. fy fan vilka vackra bilder... !!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 16 augusti 2009 Författare Dela Postat 16 augusti 2009 Uh tack så mycket! Men jag hatar de gröna slangar från uvc-en .... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 16 augusti 2009 Författare Dela Postat 16 augusti 2009 Tänkte försöka filma men fattar inte hur man fixar till musik och sånt där? Alla här som har en film gör det så fint Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 16 augusti 2009 Dela Postat 16 augusti 2009 grymt snygga bilder. Japp dom gröna slangarna är inte snygga men i bland är det bara att bita sig i läppen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 16 augusti 2009 Dela Postat 16 augusti 2009 Cataphyllian är riktigt fin.Får man fråga vart du har fått tag på den? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chaboo Postat 16 augusti 2009 Dela Postat 16 augusti 2009 Du har ett myckert vackert akvarium Alex, ditt kar är en inspirations källa för mig och läser din tråd ofta för att få till det rätt nu när jag planerar in mitt nya kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 16 augusti 2009 Författare Dela Postat 16 augusti 2009 Tro det eller ej men den kommer från Bromma zoo.... hehe Cataphyllian är riktigt fin.Får man fråga vart du har fått tag på den? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 16 augusti 2009 Författare Dela Postat 16 augusti 2009 Micke nu överdriver du!! Säg till ifall du behöver hjälp med karet och borrningen... Du har ett myckert vackert akvarium Alex, ditt kar är en inspirations källa för mig och läser din tråd ofta för att få till det rätt nu när jag planerar in mitt nya kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 16 augusti 2009 Dela Postat 16 augusti 2009 så vackert =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 16 augusti 2009 Dela Postat 16 augusti 2009 Riktigt snyggt.Hur många Anthias har du? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 16 augusti 2009 Författare Dela Postat 16 augusti 2009 Tackar 3 sty, vadå då? Riktigt snyggt.Hur många Anthias har du? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 16 augusti 2009 Författare Dela Postat 16 augusti 2009 Moon light, Två sty 8 led moon and day Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chaboo Postat 16 augusti 2009 Dela Postat 16 augusti 2009 Nej varför skulle jag överdriva för?Night time dioderna kan du möjligen flytta fram en aning och kanske köpa in en till i mitten, annars snyggt som f-n! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 16 augusti 2009 Författare Dela Postat 16 augusti 2009 Nej det går inte flytta fram dem mer, mitt akvarium är på 60 cm plus att jag inte har fler uttag... ps: Om en fisk kliar sig på en sidan, blir putsad av räkor samt fisk hela tiden men äter bra, är pigg, inga prickar vad man kan se plus att uv-c är på, är det också ett tecken på vita prick eller bara en parasit /svamp från affären, den kom in igår. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 16 augusti 2009 Dela Postat 16 augusti 2009 När mina gör så är det oftast prick...men dom börjar klia sig nån dag innan den dyker upp. (hos mig) Kan väl vara nån annan parasit oxå ...inte omöjligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 17 augusti 2009 Författare Dela Postat 17 augusti 2009 Är så trött på vita prick nu. Men är det hundra att UV-C hjälper? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 17 augusti 2009 Dela Postat 17 augusti 2009 Riktigt snyggt./Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 17 augusti 2009 Dela Postat 17 augusti 2009 Uv-c hjälper men genomströmningen på uv:et är väldigt viktigt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.