DaTrucka Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Nitriten skiljer en del från kar till kar, oftast mellan 4-6 veckor innan toppen kommer. Toppen kan vara allt från någon dag till någon vecka eller två. En del får ingen topp alls, jag fick aldrig någon.Om du haf igång karet i 6v eller mer, så kan man vara rätt så säker på att det inte kommer någon topp. Börja bara befolka det MYCKET försiktigt. Citera
olis Postat 30 juli 2009 Författare Postat 30 juli 2009 (ändrat) har inte hänt så mycke har kommit i e2 clowner en stjärnpolyp och en auphyllia, har lite frågor om euphyllian den har inte blommat upp som i affären, hål,et i mitten syntes inte om ni förstår vad jag menar, vad tror ni om ljus och circulation klarar mitt kar den? gillar dom mycke eller lite circulation? tror ni mina clowner vill bosätta sig i den?mvh olis braqxzipH3Y Ändrat 12 augusti 2009 av Laggeman Citera
olis Postat 9 augusti 2009 Författare Postat 9 augusti 2009 mina nya invånare=) 3 tångräkor från branteviks hamn. Citera
olis Postat 13 augusti 2009 Författare Postat 13 augusti 2009 finns de grodor som lever i saltvatten? de hade varit kul! Citera
Arcadius Postat 13 augusti 2009 Postat 13 augusti 2009 Finns inga grodor som lever i saltvatten. Citera
olis Postat 22 augusti 2009 Författare Postat 22 augusti 2009 köpte en läderkorall idag sen jag stoppa den i akvariet har den börjat hänga, nu ligger den på gruset, är de vanligt? den har krympt mycket med... Citera
olis Postat 23 augusti 2009 Författare Postat 23 augusti 2009 brukar detta hända? kommer den ta dom andra med? Citera
stigigemla Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 Svårt att säga. Man brukar inte ha tångräkor i samma kar som putsarräkor.Jag har blandat olika tropiska räkor i samma kar utan problem så jag tror att tångräkan var död innan den blev angripen. Eller? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.