Gå till innehåll

Butik i Jönköping?


maltemus

Rekommenderade inlägg

  • 4 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Utbudet på Djurmagasinet är ju helt klart begränsat, och om man som jag inte är fullt påläst så blir det ju inte direkt lättare att be dem ta hem något. Priserna känns dessutom orimliga, en clown på tre cm kostar 170kr och en putsarräka 225kr.

Vilka på forumet är från Jönköping? Det vore trevligt att få kontakt med de som har etablerade kar så man kan utbyta erfarenheter och tipsa/hjälpa varandra med begagnatköp etc. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Även Djurmagasinet här i Vetlanda som har samma ägare pratade om att de skulle dra igång med salt. Tyvärr sköter de väl inte alltid sina sötvattenskar speciellt bra. Trots dock det beror mest på att ägaren (gubben) som är intresserad är i Jönköping och hans fru i Vetlanda (Som påstår att allt fungera..)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 månader senare...

Hej

Jag har sedan någon månad startat upp ett RSM 130 och är ganska novis inom salt, har tidigare ett 650 liters Rena kar med Malawi men har fått upp ögonen för salt och vill prova. Finns det någon i Jönk. regionen som vill sälja lite eller kanske träffas så hör av er.

//Stefan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar ta nån resa i månaden till Ciklidhuset och Herkules i Gbg... Åker ju från jkpg så det går ju samåka ifall fler vill åka och inhandla lite kul grejer. Djurmagasinet i Jönköping är väl inget att hurra för i saltväg som sagt 2 kar igång ett med levande sten och ett med sten och 3st clowner i (var nere idag) och det är allt, att de ska dra igång med salt har de pratat om så många år nu så det blir nog inte mycket med det. Pratade förresten med Göran på ciklidhuset som sa att djurmagasinet har varit på honom att han skulle bli leveranör till dem =P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

Jätte bra ide med en eller flera resor, dessvärre är det kört denna veckan för sambon skall på sparesa och nästa vecka har jag jour på brandkåren men hemst gärna efter den 23/3 då jag gått av jouren, ju fler dess bättre samt billigare.

//Stefan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...