droopy Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 som rubriken säger, så vill jag skaffa ett men jag vet inte vad jag ska ha och om det finns kompletta system. den enda jag har som krav är igentligen att det inte får vara mer än 200L och att det ska vara anpassat för några clowner,någon som har nå tips, ja kanäven tänka mig att skaffa ett beggat system,//tackar Citera
Loay Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 RedSeaMax, som jag själv har och trivs bra med, då jag är nybörjare är... Är helt kompletta med allt inbyggt.... Finns i 130L och 250L! Själv har jag ett av varje, du kan kolla på bilder på mina kar här https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=29356 Finns förstås en massa andra kar också, men detta är ett tips iaf... lycka tillMVH //Loay Citera
droopy Postat 19 juli 2009 Författare Postat 19 juli 2009 mycket snygt, minimalistiskt inte en massa som växer överaltvart köppte du dom akvarierna? Citera
Ted-m Postat 20 juli 2009 Postat 20 juli 2009 Jag har ett RSM130 som jag köpte på Brommazoo för 4995 tror jag det var sen finns det ju ett startkitt med prover osv för 800-900.Men kolla annonserna här på forumet var för mig det fanns ett RSM för billig peng. Citera
nike83 Postat 20 juli 2009 Postat 20 juli 2009 om du inte redan har gjort det, så är det ett hett tips att köpa en bra bok och läsa på den ordentligt! o sen följa andra trådar så gott det går! det är lite förvirrade i början (för mig iaf)http://www.tritonakvarium.se/product.asp?product=190 Citera