Norberg Postat 26 oktober 2009 Författare Postat 26 oktober 2009 Stor eloge till dig som skänkte den fina Vernon boken till föreningen! Citera
petnym Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 I dagens pappersupplaga av "corren" finns en stor artikel om saltvattenskonferensen (ja, eller snarare om Bioted Marine)... Citera
Norberg Postat 26 oktober 2009 Författare Postat 26 oktober 2009 (ändrat) Kul att det blev 2 hela uppslag i Corren!Synd att reportern inte skrev mer om föreläsarna eller föreningen, jag försökte få dem att fota Jens o Peter. Ändrat 26 oktober 2009 av Norberg Citera
jonre723 Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag kan tycka att Ted hade gjort sig förtjänt av uppmärksamheten. Bemödar man sig med att till och med släpa med soffan för att kunderna ska känna sig som hemma i resten av den medhavda butiken så...Stort tack till alla som kom. Med lite tur dyker det upp ännu fler nästa år. Då kanske föreningen inte ens går back! /Jonas Citera
Moose Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 hahaha, tog han med soffan den tokstollen? =) Citera
Norberg Postat 26 oktober 2009 Författare Postat 26 oktober 2009 Corren = ÖstgötacorrespondentenDvs den lokala morgontidningen i Linköpingwww.corren.se Citera
salta wille Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag slänger väl upp Correns artikel, om det nu funkar.Jonas o jag snackade i mer än en kvart med reportrarna om föreningen och om saltmötet, men det bidde bara en fingertutt!Hur som helst var det kul att Corren´s reportrar kom och satte Saltvattenseminariet på världskartan! Och det funkade! Nu kan alla frossa i artikeln! Saltmötet.pdf Citera
salta wille Postat 27 oktober 2009 Postat 27 oktober 2009 Slänger upp lite bilder i ordnad oordning! :nya bilder: Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.