Gå till innehåll

Saltvattenskonferens i Linköping 24/10, Info om talare, auktion och anmälan!


Norberg

Kommur du att komma till Saltvattensseminariet?  

29 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Det svider verkligen i hjärtat, men Drakfisken kan inte vara med. Hade så grymt gärna träffat Peter Schmiedel som är något av en idol för en odlar-wannabe som mig. Hoppas det blir en toppenträff och något som återkommer årligen. Nästa år är jag där garanterat!

Have fun!

//Hans

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för en fantastiskt anordnad konferens! Det var oerhört imponerande hur ni lyckades klämma in så mycket kompetenta och givande föredrag på en och samma dag.

Som vanligt jättetrevligt att träffa nya ansikten också.

Än en gång - en oerhört givande dag!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Norberg och Linköpings Akvarieförening som anordnade denna härlig dag i saltets tecken :) Och butikerna som kom och visade och sålde prylar så klart :) Bra och intressanta föredrag och tack till alla föredragshållarna också såklart!

Kanon initiativ som jag verkligen hoppas blir en tradition :)

Kul att se en del av dem man snackat med här även om man inte kunde känna igen alla :P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så hemskt mycket för denna dagen =D var jätte trevligt och jag hoppas att det kan bli nån sorts tradition utav det här =)

mycket intressanta föredrag, fina fraggar hos ted och en riktigt fin fragg via auktionen =) tack än en gång =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det här var en höjdare, verkligen roligt att någon satsar på att ta in även föredragshållare som inte finns alldeles nästgårds. Det var både intressant och trevligt, hoppas detta återkommer, är jag inte uppbokad på nåt annat så packar jag boklådorna och åker igen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett stort tack till Tommy och alla andra i Linköpings Akvarieförening för en riktigt bra arrangerad dag!

Ni hade hittat och tagit hit bra föreläsare som verkligen hade föreläsningar med intressant innehåll, och med många nya synvinklar och värdefulla erfarenheter som jag inte hittat i några böcker hittills. Kan säker rädda en från några misstag.

Bildspelet som hela tiden gick i bakgrunder var en upplevelse i sig, fantastiska undervattensbilder i världsklass!

Det var också kul att handlare passade på att visa nyheter och delar av sitt sortiment, detta gjorde dagen till komplett saltvattens upplevelse..

Till er som missade detta, kan jag bara säga att ni missat årets saltvattens akvaristiska höjdpunkt.

Det vore kul om vi i Sverige kunde ha en årlig saltvattensdag, Linköping ligger väldigt bra till geografiskt så jag hoppas ni orkar driva detta vidare till en tradition.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vill tacka för en fantastiskt bra anordnag träff!

Det jag tyckar var lite trist var att så få ville ta med sig något till auktionen. Har verkligt INGEN något att sälja..... Nä detta var svagt om jag får uttala mig. Hade det inte varit för de fantastiska smörgåsarna och thomas så hade inte auktionen ens blivet av.

Till alla som anordnat denna kanon dag så vill jag tacka än en gång.

En kanon dag jag gjärna återkommer på igen i framtiden.

Vill även tacka Korallfisken för att vi fick komma dit.

mvh Andreas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jättekul att ni uppskattade konferensen!

Självklart skall vi försöka sätta ihop en nästa år, många spännande uppslag finns redan.

Våra föredragshållare och utställare skall också ha en eloge för allt arbete de har laggt ner på denna konferens.

Tack också till medlemmarna i föreningen som stält upp frivilligt och hjälpt till!

post-911-1446891837238_thumb.jpg

post-911-14468918372592_thumb.jpg

post-911-14468918372788_thumb.jpg

post-911-14468918372978_thumb.jpg

Ändrat av Norberg
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...