October 26, 200916 yr I dagens pappersupplaga av "corren" finns en stor artikel om saltvattenskonferensen (ja, eller snarare om Bioted Marine)...
October 26, 200916 yr Author Kul att det blev 2 hela uppslag i Corren!Synd att reportern inte skrev mer om föreläsarna eller föreningen, jag försökte få dem att fota Jens o Peter. Edited October 26, 200916 yr by Norberg
October 26, 200916 yr Jag kan tycka att Ted hade gjort sig förtjänt av uppmärksamheten. Bemödar man sig med att till och med släpa med soffan för att kunderna ska känna sig som hemma i resten av den medhavda butiken så...Stort tack till alla som kom. Med lite tur dyker det upp ännu fler nästa år. Då kanske föreningen inte ens går back! /Jonas
October 26, 200916 yr Author Corren = ÖstgötacorrespondentenDvs den lokala morgontidningen i Linköpingwww.corren.se
October 26, 200916 yr Jag slänger väl upp Correns artikel, om det nu funkar.Jonas o jag snackade i mer än en kvart med reportrarna om föreningen och om saltmötet, men det bidde bara en fingertutt!Hur som helst var det kul att Corren´s reportrar kom och satte Saltvattenseminariet på världskartan! Och det funkade! Nu kan alla frossa i artikeln! Saltmötet.pdf