Henric Postat 24 oktober 2013 Författare Postat 24 oktober 2013 Om du stoppar ner en hand och känner lite här och var så märker du snart var pistolräkan är :-)Det verkar spännande. Kanske kan pilla på några borstmaskar samtidigt. Citera
_Manne_ Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Liten uppdatering: Karet har återhämtat sig efter en hel del problem. Fick några stora svängningar på kH, och det gillar inte Sps:er. Och en stor kejsare ville inte var med längre och la sig o vila inne bland all levande sten... Så belastningen på karet var ganska hög under en period. Men nu är det på g igen. Så en liten bild på en Acropora nana[ATTACH=CONFIG]92859[/ATTACH]Helheten på den bilden är ju skitfin! En trevlig mix av koraller o anemonen är ju så nice.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Henric Postat 30 oktober 2013 Författare Postat 30 oktober 2013 Efter 9 dagar så visade sig Gobyn i går. Han var ju inte direkt megafet, men han lever! Pistolräkan har jag inte sett men hört. Men som Manne kommenterade, inte de bäst spenderade pengarna. Men vem vet, kanske kan få se Gobyn i 4 sekunder i kväll igen.... Eller hur var det Uggla sjöng ".... 4 sekunder, underbart men kort!" Citera
Henric Postat 8 november 2013 Författare Postat 8 november 2013 De sista bilderna på detta akvarium.... Nu köper vi större. Citera
mikoto Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Ser fram mot det nya, ska det stå på samma ställe eller har du en annan placering i huset det ska stå på? Trevligt med lite fiskar i akvariet igen med. Citera
Andreas_Lindholm Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Hej! Så vackert!!! Imponerad.....Med vänlig hälsning, ante Citera
Henric Postat 8 november 2013 Författare Postat 8 november 2013 Ser fram mot det nya, ska det stå på samma ställe eller har du en annan placering i huset det ska stå på? Trevligt med lite fiskar i akvariet igen med.Det nya ska stå i det inglasade rummet. Jag tror att det kan bli läckert med 2 par snurrfåtöljer framför akvariet. Citera
Andreas N Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Grymmes bilder brorsan Vad kan jag säga.... Jag skaffa mitt feb -09 o du ditt aug -09. Nu skall vi båda byta till nytt. Känns som vi är ganska lika Kommer bli mkt intressanta konversationer fram över känner jag. Citera
Henric Postat 8 november 2013 Författare Postat 8 november 2013 Grymmes bilder brorsan Vad kan jag säga.... Jag skaffa mitt feb -09 o du ditt aug -09. Nu skall vi båda byta till nytt. Känns som vi är ganska lika Kommer bli mkt intressanta konversationer fram över känner jag.Det kommer att bli nice! Du ligger lite före som vanligt. Nu får vi se till att flyttarna går bra så vi slipper en massa förluster. Citera
Andreas N Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Fördelen för dig är ju att det nya inte skall stå på samma ställe så du kan ju rent av starta det nya och bara flytta över allt..... Citera
adddo Postat 9 november 2013 Postat 9 november 2013 Jättesnyggt kar. Vad är det för mått på det kommande karet? Citera
Henric Postat 9 november 2013 Författare Postat 9 november 2013 1900x700x700 930 liter ungefär och en sump på 1500x60x40. Men inget är beställt ännu. Sumpen kommer att ha plats för både teknik och fraggdel. Citera
_Manne_ Postat 9 november 2013 Postat 9 november 2013 Blir ett vasst steg uppåt ser jag.. Ska bli trevligt o följa nästa bygge!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.