Gå till innehåll

En liten fråga


bläckis

Rekommenderade inlägg

Vad bråttom du har, folk svarar ju när de har tid eller om de vet.

Värden mäts kemiskt. Elektroniska apparater som mäter kemiska värden är mycket dyra, och i många fall helt opraktiskt komplicerade jämfört med kemiska mätmetoder. De måste också ofta kalibreras, vilket är mer jobb än att bara mäta direkt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ingen som vet???

Hej! Det underlättar om du skriver ett vettigt ämne och inte "en fråga", utan specificera vad du undrar i ämnet, så kan de som vet lättare hitta.

Sen håller jag med om att bläckfiskar är häftiga... Vet du om att vetenskapen säger att de har 6 armar och 2 ben? :)

http://mj.barczyk.se/blog/3741/hepp-nu-har-blackfiskar-fatt-ben-vetenskap

Jag läste det för ett år sedan, och tyckte jag skulle berätta det för dig som verkar gilla dem... :)

/Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Det underlättar om du skriver ett vettigt ämne och inte "en fråga", utan specificera vad du undrar i ämnet, så kan de som vet lättare hitta.

Sen håller jag med om att bläckfiskar är häftiga... Vet du om att vetenskapen säger att de har 6 armar och 2 ben? :)

http://mj.barczyk.se/blog/3741/hepp-nu-har-blackfiskar-fatt-ben-vetenskap

Jag läste det för ett år sedan, och tyckte jag skulle berätta det för dig som verkar gilla dem... :)

/Peter

Jag får väl tänka på det till nästa gång... men nu är det som det är.

tack för den infon om bläckfisken.Fast jag orkar inte ändra mitt citat :P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...