turboadde Postat 9 september 2009 Dela Postat 9 september 2009 Ska in till stockholm och funderar på ett Banggais par så jag undrar om det är någon som sett om det är någon affär som har dom hemma nu?MVH Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 9 september 2009 Dela Postat 9 september 2009 De har två på korallrevet, men de har jag bokat. Tjohoo! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
turboadde Postat 9 september 2009 Författare Dela Postat 9 september 2009 De har två på korallrevet, men de har jag bokat. Tjohoo!Ja dit ska jag men dom hade säkert bara 2 eller?Eller så kanske han har glömt att dom e bokade hehe MVH Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 9 september 2009 Dela Postat 9 september 2009 Sno dom inte, jag åker 13 mil för att komma dit! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 10 september 2009 Dela Postat 10 september 2009 kolla med akvarieleasing och triton.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wretling Postat 10 september 2009 Dela Postat 10 september 2009 Var på Triton igår kväll och dom hade 5-6st Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 10 september 2009 Dela Postat 10 september 2009 Var på Triton igår kväll och dom hade 5-6sthehe det behövde du ju inte berätta jag ska ju inte tid förens nästa vecka, hade ju planer på att ta med dom hem hehe men först till kvarn... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 10 september 2009 Dela Postat 10 september 2009 Det är odlade de som säljs antar jag? (läser att de är lite hotade i vilt tillstånd) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 10 september 2009 Dela Postat 10 september 2009 ja det stog odlade på tanken iallafall.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
turboadde Postat 10 september 2009 Författare Dela Postat 10 september 2009 Ok tackar för alla svar. då vet man att det kanske är en liten chans att hitta på i alla fall om dom inte hunnit ta slut heheMVH Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
peppelito Postat 10 september 2009 Dela Postat 10 september 2009 Leasing hade flera inne i Lör ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 10 september 2009 Dela Postat 10 september 2009 Var på Leasing idag, de hade ett litet stim inne. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
linkano Postat 10 september 2009 Dela Postat 10 september 2009 Jag köpte 2 st på Triton idag. Små, ca 1,5 cm. Finnns väl 4-5 st kvar nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Flurpen Postat 14 september 2009 Dela Postat 14 september 2009 vad fick du ge för dem? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 14 september 2009 Dela Postat 14 september 2009 de odlade på triton kostade 170kr Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.