Postat 9 september 200915 år Ska in till stockholm och funderar på ett Banggais par så jag undrar om det är någon som sett om det är någon affär som har dom hemma nu?MVH Andreas
Postat 9 september 200915 år Författare De har två på korallrevet, men de har jag bokat. Tjohoo!Ja dit ska jag men dom hade säkert bara 2 eller?Eller så kanske han har glömt att dom e bokade hehe MVH Andreas
Postat 10 september 200915 år Var på Triton igår kväll och dom hade 5-6sthehe det behövde du ju inte berätta jag ska ju inte tid förens nästa vecka, hade ju planer på att ta med dom hem hehe men först till kvarn...
Postat 10 september 200915 år Det är odlade de som säljs antar jag? (läser att de är lite hotade i vilt tillstånd)
Postat 10 september 200915 år Författare Ok tackar för alla svar. då vet man att det kanske är en liten chans att hitta på i alla fall om dom inte hunnit ta slut heheMVH Andreas
Postat 10 september 200915 år Jag köpte 2 st på Triton idag. Små, ca 1,5 cm. Finnns väl 4-5 st kvar nu.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.