Mejsel Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Har en rak vägg utan direkt lyse på.Finns det nån mjuk eller annan korall som kan trivas där?Jocke Citera
Vandal Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Stjärnpolyper har jag sett sitta utbredda över bakrutor.. blir snyggt! Citera
Mejsel Postat 7 oktober 2009 Författare Postat 7 oktober 2009 Klara dom att överleva med endast indirekt belysning?Har ett överhäng som skuggar dom.Jocke Citera
Illustratören Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Man kan ju få skivisar att klättra upp på rutan. Citera
stigigemla Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Knappar och stjärnpoyper brukar fästa bra på glas. Min erfarenhet är att skivanemoner släpper ibland och hamnar var som helst. Citera
DaTrucka Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Har knappar och stjärnpolyper på mina väggar, även lite xenia. Dom trivs fint i indirekt ljus, inte helt mörkt. Citera
petrol Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Solkorall?+ en klick silikon skulle det vara.. Citera
Mejsel Postat 7 oktober 2009 Författare Postat 7 oktober 2009 Då löser det sig där oxå.Tack för "supporten".Jocke Citera
Aqua_Max Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Utifall du bara har en glasruta att fästa korallerna på kan det förmodligen se snyggare ut, samt ge bättre fäste för korallerna, om du väljer att sätta t.ex. back to nature slimline bakgrund på den lodräta väggen. Citera
Mejsel Postat 7 oktober 2009 Författare Postat 7 oktober 2009 Nej väggen är av levande sten med gott om hålor så det ser nog snyggt ut. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.