Dimorb Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Ska ut på långresa och tänkte svänga inom Amazon akvarium i Karlstad men hittar inte hemsidan längre och får således inte fram varken tlf eller adress. Är det någon som vet ifall affären finns fortfarande eller är den stängd?mvh Andre Citera
Andreas N Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Kolla på blocket sök på saltvatten / under djur. då kommer amazon akvarium fram.De har mkt inne nu verkar det som iaf. Citera
Jaken Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Han kanske ligger lite lågt efter det att myndigheterna drog honom till rätten... Citera
Ferngren Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Min svåger som bor i Karlstad var där häromdagen och köpte räkor av honom. Han har några riktigt snygga musslor inne om någon är intresserad Citera
OskarW Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Min svåger som bor i Karlstad var där häromdagen och köpte räkor av honom. Han har några riktigt snygga musslor inne om någon är intresserad Musslor som sagt Citera
Edward Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Jodå han har öppet fortfarande, Men om han inte har fått hem några leveranser nyligen så brukar han ha ett ganska klent sortiment tyvärr, Var där för kanske 2 veckor sen och då var de helt okej sortiment. Citera
Dimorb Postat 11 januari 2010 Författare Postat 11 januari 2010 Håller han koraller fortfarande eller det är bara fiskar nu för tiden? Citera
Andreas N Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Han har mjuk koraller, knappar , skivor i olika slag ja det mesta faktist utom sten koraller i all form. Citera
Edward Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Som sagt han har lite olika knappar, mjukkoraller sen möjligen ett par SPSer nångång ibland. Citera
nike83 Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Min svåger som bor i Karlstad var där häromdagen och köpte räkor av honom. Han har några riktigt snygga musslor inne om någon är intresserad vill man köpa de musslorna då? är det olagliga musslor, som var "för eget bruk"? Citera
PeterGG Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Så som jag har förstått omständigheterna.. så. jag tycker ärligen synd om dem som måste vara så snåla att de handlar av ett sådant ställe. Det är ju till att stödja oseriös verksamhet. men, jag kan ha missförstått. Citera
Dimorb Postat 12 januari 2010 Författare Postat 12 januari 2010 Det vill man säkert inte om man stödjer seriös verksamhet eller är inriktad på att få tag i lagliga musslor. Min fråga rörde dock inte det utan om han hade koraller inne eftersom han tidigare har varit väldigt stor på koraller men numera bara verkar rikta in sig på fiskar. Citera
Edward Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Det vill man säkert inte om man stödjer seriös verksamhet eller är inriktad på att få tag i lagliga musslor. Min fråga rörde dock inte det utan om han hade koraller inne eftersom han tidigare har varit väldigt stor på koraller men numera bara verkar rikta in sig på fiskar.Var förbi hos honom idag, Och han hade inte nå speciellt mkt koraller direkt, endel knappar och lite andra mjukisar som vanligt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.