freguz Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Firefox 3.5.7visar inte annonsbildernakollar jag i IE8 visas allt finttex denna annonshttps://www.saltvattensguiden.se/annonser/showproduct.php?product=8382#post329174Bara jag som upplever detta?mvhFredrik Citera
Utstrand Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 För mig med Firefox 3.6Testa att sök efter uppdatering kanske.. Citera
freguz Postat 3 februari 2010 Författare Postat 3 februari 2010 Gahh det måste vara nåt med min FireFox alltså.... När jag kikar på popup efter klick på "större" så ser jag i koden länken till bilden, och Firebug visar upp bilden när jag hovrar i debuggern. Men den vill inte visas i den vanliga popupsidan. Märkligt :-/ Citera
freguz Postat 3 februari 2010 Författare Postat 3 februari 2010 Ah, jag kom på det till slut :-)Mitt ABP tillägg som trodde att det var annonser, bara att göra ett undantag för saltvattensguiden.se, fixat o klart Citera
Jonas Am Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Bra att det löste sig.Det finns version 3.6 att uppdatera till. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.