Mejsel Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Min Kejsare gömmer sig bland stenarna och vägrar äta.....Har ätit som en galning innan.Det enda jag ändrat på sistone var att flytta en sten så han kom åt massa svampar på undersidan.Kan man medicinera eller nåt?Han ser helt frisk ut med klara färger.Jocke Citera
nike83 Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 tror inte de är mycket att göra tyvärr!jag har förlorat 2st..... kolla ditt Ph och Kh, de är tydligen känsliga för om ph:t ändrar sig! Citera
stigigemla Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Svamp är godis för kejsare. Den andra maten smakar nog inte lika bra. Citera
Mejsel Postat 10 februari 2010 Författare Postat 10 februari 2010 Jag höjde Kh från 5 till 8 och från 8 till 10 dagen efter.Det är det enda jag kan tänka mig.Ph är samma som alltid. Citera
Mejsel Postat 12 februari 2010 Författare Postat 12 februari 2010 Nu blev han pigg igen och stod vid matluckan som vanligt. Helt skumt men fantastiskt roligt. Han passade på att hälsa till alla på guiden oxå. ; ) Citera
Yodelking Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Härligt! Skönt när det blir en positiv vändning! Citera
nike83 Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 kanske var att du höjde ditt ph som var räddningen för din imperator då! ph:t går ner på morgonen, antar att du inte har mätt då? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.