Postat 9 februari 201015 år Min Kejsare gömmer sig bland stenarna och vägrar äta.....Har ätit som en galning innan.Det enda jag ändrat på sistone var att flytta en sten så han kom åt massa svampar på undersidan.Kan man medicinera eller nåt?Han ser helt frisk ut med klara färger.Jocke
Postat 9 februari 201015 år tror inte de är mycket att göra tyvärr!jag har förlorat 2st..... kolla ditt Ph och Kh, de är tydligen känsliga för om ph:t ändrar sig!
Postat 10 februari 201015 år Författare Jag höjde Kh från 5 till 8 och från 8 till 10 dagen efter.Det är det enda jag kan tänka mig.Ph är samma som alltid.
Postat 12 februari 201015 år Författare Nu blev han pigg igen och stod vid matluckan som vanligt. Helt skumt men fantastiskt roligt. Han passade på att hälsa till alla på guiden oxå. ; )
Postat 12 februari 201015 år kanske var att du höjde ditt ph som var räddningen för din imperator då! ph:t går ner på morgonen, antar att du inte har mätt då?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.