Marcus S Postat 5 september 2010 Författare Dela Postat 5 september 2010 Man tackar! Jag skall försöka ta lite bilder på tekniken oxå... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lynxen Postat 29 december 2010 Dela Postat 29 december 2010 Lite nya bilder på detta fantastiska bygge hade inte suttit fel.Riktigt bra inspirationskälla!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
balofix Postat 23 augusti 2011 Dela Postat 23 augusti 2011 Hur går det här då? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
loopmannen Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Sjukt snyggt, det är akvarier som ditt som ger lite dåligt samvete men samtidigt är en riktig insirationskälla. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedd Postat 5 oktober 2011 Dela Postat 5 oktober 2011 Det var en resan i din tråd det. Vad ligger totalsumman för ditt bygge genom åren? haha.Mycket fint akvarium dock. Man blir lite avis. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus S Postat 9 oktober 2011 Författare Dela Postat 9 oktober 2011 Tyvärr så är mitt akvarium inte så fint som bilderna visare längre. Idag lever bara min millipora koloni. Strax efter mina sista bilder 2010 fick jag stora problem med mina koraller. Jag vet inte riktigt vad det var som triggade igång det hela, men jag experimenterde en hel del med både tillsatser och nitratpellets. Skall inte skylla på något specifikt. Har haft väldigt svårt att luska ut vad som var grund problemet. Efter att försökt göra allt för att rädda korallerna tappade jag lusten för akvariehobbyn och det har mer eller mindre stått still i över ett års tid nu. Fiskar mår dock fint Idaxläget är jag dock på hugget igen och planerar för att försöka få liv i karet igen, resan är dock lång. Vi får se om det artar sig, kanske kommer upp lite bilder igen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 9 oktober 2011 Dela Postat 9 oktober 2011 Kul att du är på G igen. Gillar formen och akvariet i sig. Tråkigt när saker dör å man inte hittar källan men nytt är alltid kul Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
miriam Postat 31 mars 2012 Dela Postat 31 mars 2012 Hvordan går det her daBanana man Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Waterboy Postat 1 april 2014 Dela Postat 1 april 2014 Hur ser dett kar ut idag? Vore intressant att se hur keramiken gör sig efter något år i drift. Skall själv precis starta upp ett 950 liters med helkeramik. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.