Gå till innehåll

Mickes nya 600 L


atropos

Rekommenderade inlägg

  • Svar 85
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Fint Micke!

Ser nästan ut som du behöver uppgradera karet lite.. Väldans fullt eller ? :):):)

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Ja det är ju därför jag ska skaffa ett dubbelt så stort kar ! men jag fyller väl det karet också =) men man kan ju inte skaffa nytt kar varje gång det blir för mycket koraller i det , eller kan man det ??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo visst kan man det.. Asså dubbla gång på gång..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror nog att det kräver en ganska livlig diskution med min bättre hälft då =) skulle tippa på att det hade blivit många rundor till ikea isåfall

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror nog att det kräver en ganska livlig diskution med min bättre hälft då =) skulle tippa på att det hade blivit många rundor till ikea isåfall

Då får det ta lång tid tills nästa gång.. :) du får helt enkelt bara fylla upp med svindyra koraller som absolut inte går att fragga på.. Då tar det tid..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blev det något kul från andra sidan sundet igår? Eller det varingen inköpsturné du var på? :)

Ser bra ut, ska bli kul att se hur du kommer få det i nästa kar.

Det blev en runda till akvarium , men ack så tråkigt det var verkligen inget att titta på , en stor besvikelse tyckte jag .

sen vart det en runda till clownfisken men dom hade inget hemma mer än en del LPSer men det blev inget köp .

Så med andra ord så var det en väldigt tråkig och dyr dag med broavgift , mat , inträde i grannlandet, hade ju ingen brobiz med mig från jobb så man åkte på sura 750kr tur o retur på bron .. får väl planera in det lite bättre nästa gång så man kommer i en leverans

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...