Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Finns/fanns en kul "undervattningsbar" som ser ut lite som ett parasoll eller pagod från land - man kan äta god mat, bli full och kolla på fisk genom fönstren.

Eller kolla en miljon drakfiskar i småbåtshamnen......

Postat

Om ett par timmar så skall jag käka middag i restaurangen greger föreslog och imorgon plaska omkring och snorkla på revreservatet här bredvid!

Vad skall ni göra?

Moahaha! "Life is good!"

Postat
Om ett par timmar så skall jag käka middag i restaurangen greger föreslog och imorgon plaska omkring och snorkla på revreservatet här bredvid!

Vad skall ni göra?

Moahaha! "Life is good!"

Vi är inte det minsta avundsjuka:arg:

För min del så blir det en kall pilsner, en påse räkor och WM i fotboll;)

Postat

Stjäl du fiskarnas mat?!? Till öl o fotboll ska det ju va ölkorv eller chips möjligtvis!

Hoppas du får en trevlig resa Christer!

Postat

Det gläder mig;-)

När jag gick hem från restaurangen kändes det som att gå i en hårtork. Ökenvinden är ganska torr och varm...

Förutom att titta på rev imorgon skall jag också simma med delfiner. Men, titta på fotboll är ju också kul...

Postat
Stjäl du fiskarnas mat?!? Till öl o fotboll ska det ju va ölkorv eller chips möjligtvis!

Chips hade jag också! Mina fiskar bara älskar färska räkor så de fick dela på ensmiley1.gif

Postat
Det gläder mig;-)

När jag gick hem från restaurangen kändes det som att gå i en hårtork. Ökenvinden är ganska torr och varm...

Förutom att titta på rev imorgon skall jag också simma med delfiner. Men, titta på fotboll är ju också kul...

Vad blev det för smaskigt på restaurangen då? Hoppas verkligen inte det blev en grillad asfur http://www.freshmarine.com/asfur-angel.html

Postat

Tack! Kan rekommedera Israel. Trevligt land, trevliga människor och man blir tjock av maten.

Postat

Just i Eiilat blev jag faktisk serverad fisk ur familjen Aurossetta/Pomachantus - vet inte vilken eftersom den var grillad, men formen gick inte att ta miste på.

Tappade dock aptiten och beställde kyckling istället :(

Postat
Just i Eiilat blev jag faktisk serverad fisk ur familjen Aurossetta/Pomachantus - vet inte vilken eftersom den var grillad, men formen gick inte att ta miste på.

Tappade dock aptiten och beställde kyckling istället :(

Huanemej, det förstår jag att du tappade aptiten:)

Postat
Usch vad jobbigt! Bränna fötterna i sanden och skada dem på revet.. Inte kul! Kom hem istället. :)

kanske kommer hem. Är trevligt att omges av några hundra anthias och bli anfallen av clowner som försvarar sin anemon

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...