Gå till innehåll

Triton Och akvarielagret


SnetcH

Rekommenderade inlägg

Tjenare .

Ska upp till Kungliga huvudstaden och shoppa lite, tänkte jag.

Tänkte höra hur Triton och Akvarielagret är ?

Har dom kompetens att hjälpa nybörjare , Eller vill dom bara packa på en massa för att tjäna pengar ?

Har tyvärr märkt det, hos många butiker. Dom säger en massa, När man väl är hemma och tittar runt lite stämmer inget,

Villket av dom skall jag inte missa om jag säger så ?

/Roffe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var där igår och dom är konon som vanligt.

På triton var han trevlig och missa inte bläckis (Blåringad bläckfisk) på disken i sitt lilla kar.

Leasing är super tycker dom är dom trevligaste jag träffat.Lite koraller hemma för tillfället men kanon service.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo På akvarielagret har dom salt också var ej förbi där sist men var förbi i April och dom hadde sådär med koraller.Macroalger har dom en hel del och fina sorter och billiga.

Brommazoo är ok att åka till även om vissa bojkotta dom.Hadde det inte varit för att RSM130 var så billigt där skulle ag kanske inte börjat med saltvatten.

Desutom så har dom fått in Italienska akvarium vilket jag beställt 900liters varianten av.

Dom har alltid mycket fiskar men lite mindre koraller.Priserna är låga med det beror på att dom tar in så mycket av samma sort.Kvaliten på fisken och korallerna är blandade.Fisken är billig men ofta ser man en och annan sjuk fisk och fiskar som jagar varandra pga dom inte vet att dessa fiskar inte går ihop med andra.Deras kunnande är ungeför som mitt om inte lite mindre och jag ser mig själv som nybörjare så det gäller att du vet själv vad du skaffar och hur det skall skötas.

Dom har även en del teknik och spårämnen flest ur Red sea produkterna.

MVH.Ted

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för all info. Det blev en sväng till triton idag, Hann inte med akvarieleasing, Pga alla trafikstopp i stockholm . Och jag är kanon nöjd med triton. Enda negativa var väll att det blev dyrt =)

/Roffe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...