Lasse Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Databas error kom upp igår kväll. Gällde inte startsidan och underrubriken Reflex - däremot alla andra underrubriker.MVH Lasse Citera
freguz Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Ja, redan på eftermiddagen skulle jag tro, höll i sig ända in i midnatt. Skönt att det är uppe igen! Citera
Fiffe Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 De flesta inlägg de senaste dagarna verkar vara försvunna. Citera
Wiking Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jag kom inte in i går från tidig em till natt. Det verkar också som att minst 1 dygns inlägg är borta. Förmodligen så har man gjort restore på en tidigare databas. Citera
Laggeman Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jag sms'ade supporten igår kväll efter att jag också haft problem större delen av eftermiddagen och kvällen. Skönt att de iaf tar tag i det hela när man väl kontaktar dem. Lite synd att det var inlägg som försvann. Citera
wrang Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Japp inlägg mellan 2/8 kl 02:21 till 3/8 kl 06:56 fattas. Tur att det inte var livsviktiga saker som försvann.... Citera
Wiking Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jag ser att omröstningstråden för augusti månads fototävling är borta. Jag skapar en ny så får det bli en 'omstart' av den röstningen.Håller med dig Wrang, det är ju inga livsviktiga saker som är borta. Citera
freguz Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jag sms'ade supporten igår kväll efter att jag också haft problem större delen av eftermiddagen och kvällen. Skönt att de iaf tar tag i det hela när man väl kontaktar dem. Lite synd att det var inlägg som försvann.Sa dom nåt om vad det var som hade inträffat? (om inte så kanske man skulle vilja veta det ) Citera
Nordin Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Tror forumet kom upp runt 02-03:00 tiden natten till idag, satt å försökte komma in lite då och då tills jag gick å la mig, å runt 02-03:00 så va de uppe igen Citera
Laggeman Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Sa dom nåt om vad det var som hade inträffat? (om inte så kanske man skulle vilja veta det )Jag skickade bara ett sms och sa att det inte gick att komma åt forumet samt att det hade kommit upp datadasfel i webläsaren, så jag vet inte vad som var fel mer än det. Citera
johan_f Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Japp inlägg mellan 2/8 kl 02:21 till 3/8 kl 06:56 fattas. Tur att det inte var livsviktiga saker som försvann....Herre gud det är livsviktigt att komma åt forumet, nu fick jag umgås med tanten istället. Citera
Utstrand Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 De är nog inte helt okej än.När man söker får man upp samma meddelande. Men går att backa och söka igen så fungerar det... Citera
Laggeman Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Jag tror det har lite med att det kan ligga gamla cookies på datorn. Rensa kakorna så tror jag bekymret försvinner helt! Citera
Bygert Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Zoopet var nere samtidigt p g a att servern på box.se hade nåt fel. Kan det ha varit samma sak här? Citera
Lasse Postat 4 augusti 2010 Författare Postat 4 augusti 2010 Det verkar vara minst en server som krachat på BOX eftersom flera andra sidor som jag vet ligger på BOX har drabbats.MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.