Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Jag har ju inte provat alla men Tunze med de nya Silence-fästerna får min röst. De styrbara pumparna låter ofta lite mer än de med konstant flöde, det blir ett ljud när pumpen varvar upp och ner.

Postat

Som jag hörde skulle de nya magnetfästena ingå när man köper en 6105 tunze tex.

Men här i sverige har man kanske gammalt lager än? I vilket fall som helst så är det nog bra val.

Postat

USB-varianten innehåller en styrning som går att programmera via USB på en dator.

Den vanliga varianten är med små rattar du vrider på där du kontrollerar hastighet och tid mellan hastighetsväxlingarna.

Postat

De nya fästena till Tunze är inte riktigt likadana som de separata Silencefästena. De fjädrar förvisso av vibrationer från pumpen men inte riktigt lika mycket som Silence. Om det spelar någon roll vet jag inte.

Postat
De nya fästena till Tunze är inte riktigt likadana som de separata Silencefästena. De fjädrar förvisso av vibrationer från pumpen men inte riktigt lika mycket som Silence. Om det spelar någon roll vet jag inte.

Jag har inget av dem utan "gamla hederliga" fästen utan dämpning och jag ser ingen anledning att skaffa några andra.

Postat

ahh tackar då förstår man vad som är aktuellt.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...