Gå till innehåll

Ta bort inlägg?


Jaonas

Rekommenderade inlägg

Andras inlägg kan du aldrig påverka. Dina egna inlägg blir omöjliga att ta bort efter ett tag, sägs det, men på sistonde har jag inte riktigt någon uppfattning om i fall de går att ta bort alls. Jag har noterat viss avsaknad av radera funktion, dock kan det vara löst, eller inbillning...

Nope, inne och rotade igen, jag ser ingen möjlighet att radera mitt inlägg...

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Min poäng ovan är ju att det inte ens går att radera ett helt färskt inlägg längre. Det kan vara en dublett, eller något man inte längre behöver ha ivägskickat eftersom någon annan hunnit före med ett bättre svar. Hur som helst så finns inte alternativet för att radera ditt inlägg över huvudtaget längre.

Mitt inlägg ovan är ju editerat för att lägga till texten i efterhand, när jag konstaterade att det inte fanns någon raderingsmöjlighet...

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ändra radera är så klart där, eftersom jag kan ändra, men precis som Stig säger så finns där ingen uppenbar metod för att ta bort inlägget. Eftersom inlägget ovan finns kvar så tror jag inte att Stigs metod fungear heller, eftersom jag provade det där, men jag minns kanske fel, så jag provar igen.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Själv använder jag min tråd lite som en loggbok för mitt akvarium, planen är att efterhand skriva ut och ha i en pärm under akvariet både för mig själv och kanske besökare som vill bläddra lite och se utvecklingen och jämföra bilder.

Sålänge alla skriver trevliga saker så ska det väll inte vara något problem.. Jag får isåfall lösa det genom moderatorerna, Tack för alla svar!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Själv använder jag min tråd lite som en loggbok för mitt akvarium, planen är att efterhand skriva ut och ha i en pärm under akvariet både för mig själv och kanske besökare som vill bläddra lite och se utvecklingen och jämföra bilder.

Sålänge alla skriver trevliga saker så ska det väll inte vara något problem.. Jag får isåfall lösa det genom moderatorerna, Tack för alla svar!

Vill du moderera dina svar så skall du kanske köra en bloggdagbok i stället. I bloggen kan du välja att inga inlägg publiceras förrän du kollat dem har jag för mig.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...