Postat 13 november 201014 år Ansikte - Sten med en massa syrebubblor - Jag fattar ingenting men har klippt skägget för säkerhets skull.
Postat 14 november 201014 år Ansikte - Sten med en massa syrebubblor - Jag fattar ingenting men har klippt skägget för säkerhets skull.Hehehehe ja det va väll tur det !
Postat 7 december 201014 år Längtar tills att Tomten kommer med mina paket.....Får man fråga va de vart för något? Eller vet bara Tomten det? ;D
Postat 7 december 201014 år Författare Det blev Maxspect 170W CREE och Ecotech Marine Vortech MP10w ES....
Postat 7 december 201014 år Det blev Maxspect 170W CREE och Ecotech Marine Vortech MP10w ES....Läckert!, blir garanterat bra när du fått prylarna:D
Postat 7 december 201014 år Det blev Maxspect 170W CREE och Ecotech Marine Vortech MP10w ES....Din gottegris-dregglar-
Postat 7 december 201014 år så du har en modell i karet nu..! visar upp sig från alla sidor.. Vackert.!mvh manne
Postat 7 december 201014 år Ja, det är onekligen BRA grejor du har beställt. Dessutom har du ju lyckats ta riktigt bra foto och det är alltid kul att se.Det skall bli spännande att följa ditt kar framöver när det börjar mogna till sig på allvar.
Postat 20 december 201014 år Författare Nu har jultomten äntligen levererat min pump.... Nu är det bara belysningen kvar....
Postat 30 december 201014 år Riktigt snyggt! Ha nu koll på vattenvärdena , resten är ju fixat nu .Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk
Postat 30 december 201014 år Författare Jag har varit lite dålig på att kolla värdena, men får väl ta och bättra mig.....Sen har jag ju inte lyckats ställa in timern på led belysning, men får väl fortsätta pilla lite med det imorgon, annars är jag mycket nöjd med belysningen.....
Postat 31 december 201014 år Jag har varit lite dålig på att kolla värdena, men får väl ta och bättra mig.....Sen har jag ju inte lyckats ställa in timern på led belysning, men får väl fortsätta pilla lite med det imorgon, annars är jag mycket nöjd med belysningen.....bara hör av dig om du inte får till det, så tittar jag inom helt enkelt en kort sväng..mvh manne
Postat 1 januari 201114 år Författare Jag tackar både Henrik och Magnus för erbjudandet om hjälp. Jag ringer kanske dig Magnus på måndag, när jag slutat jobbet, om jag nu inte fixar det själv.
Postat 1 januari 201114 år Jag tackar både Henrik och Magnus för erbjudandet om hjälp. Jag ringer kanske dig Magnus på måndag, när jag slutat jobbet, om jag nu inte fixar det själv.jag är ledig hela veckan så är det något så.. mvh manne
Postat 6 mars 201114 år Författare Den "hittade" jag hos Stig i Gemla. Jag är mycket nöjd med den.....
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.