Andy88 Postat 21 juli 2011 Författare Dela Postat 21 juli 2011 Jaså har du! De låter ju inte allt för drygt att göra. Den andra bygger 8cm mer i bottenplattan och allt utrymme som finns är bra att snåla på. Men den skummaren fungerar väl bra för dig? Ingen direkt negativt du har att säga om den?/André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 21 juli 2011 Dela Postat 21 juli 2011 Inget o klaga på ang Skummaren.. Funkar fin fint till kuben.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 21 juli 2011 Författare Dela Postat 21 juli 2011 Inget o klaga på ang Skummaren.. Funkar fin fint till kuben.Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkDe blir köpknappen direkt. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 21 juli 2011 Dela Postat 21 juli 2011 Nice!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 21 juli 2011 Författare Dela Postat 21 juli 2011 Nice!Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkNågon gång får man ju unna sig själv något nytt och roligt. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 21 juli 2011 Dela Postat 21 juli 2011 Det rullar på.. LED ramper , dosepump, skummare.. Det slutar visst aldrig Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 21 juli 2011 Författare Dela Postat 21 juli 2011 Det rullar på.. LED ramper , dosepump, skummare.. Det slutar visst aldrig Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkNejdå! De kommer mer men tar de i omgångar istället för att köpa allt på en gång. Dels att de blir mycket cash på en gång men mest för att de roliga ska vara längre. Alltid skoj med nytt ju. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 28 juli 2011 Författare Dela Postat 28 juli 2011 (ändrat) Eftersom det har hänt en del med karet så tänkte jag att de kunde vara roligt att sammanställa en liten lista på allt som finns. Givetvis finns de säkert något jag har glömt och skulle det vara de så tror jag inte det är så viktigt.Belysning 3x Maxspect 110W CreeTeknikBubble Magus 150pro "Snart" Grotech TecIII NGDeltec UV 20W T5Ruwal Filtraphos 10DIY BiopelletsreaktorNewjet 3000 returTunze 3155 OsmolatorVortech MP10ESResun Wavemaker 15000AAqua Nature med silikatfilterFiskAmphiprion ocellaris 2stCentropyge loriculaParacanthurus hepatusZebrasoma flavescensZebrasoma veliferumChrysiptera cyanea Chrysiptera hemicyaneaGobiodon histrio Synchiropus splendidosLägre djurLysmata amboinensisLysmata debelius 2stLysmata wurdemanni Okänt antalCalcinus ermit blåbenadNassarius vibex 5stScutus unguis 5st +ca20 bebisarMonodonta snäckor Okänt antalArchaster angulatus sjöstjärnaSPSSeriatopora Caliendrum grönSeriatopora Hystrix rosaStylophora Pistillata rosaStylophora Pistillata orangeStylophora Pistillata blå 3stMontipora flakväxande lilaMontipora flakväxande grön 3stPavona Cactus grönAcropora grönbrun/rosaTvå okändaLPSCaulastrea curvata grönEuphyllia paraancora vitEuphyllia paraancora lilaEuphyllia paradivisa lilaEuphyllia paradivisa grönEuphyllia morph lila/grönTrachyphyllia geoffroyi grönTubastrea faulkneriAnemonerBTA turkos 2stMjukkorallerSarcophyton sp. 01Sinularia sp. 07SkivanemonerRicordea florida orange,neongrön munRhodactis sp. 07Rhodactis rhodostoma lila,ljusa topparDiscosoma sp.03,10,15,20,21,25KolonianemonerProtopalythoa sp.01,02Zoanthus sp.07,17,24,28,plus en okändGorgonierBriareum sp. 01/André Ändrat 28 juli 2011 av Andy88 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 31 juli 2011 Författare Dela Postat 31 juli 2011 Idag blev de en sväng till Niki i Malmö för att hämta en mussla. Men redan innan jag körde så visste jag att de skulle bli mer än den, givetvis. Så de slutade med att jag kom hem med en tridacna derasa, favia, Catalaphyllia, trachyphyllia och en hysterix i nästan fotbollsstorlek. Hysterixen har redan fått sig en liten klippning. Ikväll kommer bilder på de nya./André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 31 juli 2011 Författare Dela Postat 31 juli 2011 Det blev en orden till DO nu ikväll. Vill inte nämna vad summan landade på men som vanligt så får man väl tillbaka hälften pga att vissa produkter inte finns. Denna gången blir de iaf inte så långt att köra och hämta./André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 1 augusti 2011 Dela Postat 1 augusti 2011 Ser fram emot bilder på det nyköpta. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 1 augusti 2011 Författare Dela Postat 1 augusti 2011 Jag ber om ursäkt för att bilder inte kom igår som lovat. Inget batteri i kameran så fick börja ladda de.Men nu kommer de iaf. De blir en liten ommöblering senare ikväll. Orkade inte limma igår. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robbyn Postat 1 augusti 2011 Dela Postat 1 augusti 2011 Här har det hänt en del Ser trevligt ut Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 1 augusti 2011 Dela Postat 1 augusti 2011 super nice välfyllt kar. -för det.vad är det för korall på bild 2? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 1 augusti 2011 Författare Dela Postat 1 augusti 2011 Här har det hänt en del Ser trevligt ut Ja de händer nya saker hela tiden! AndréSent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 1 augusti 2011 Författare Dela Postat 1 augusti 2011 super nice välfyllt kar. -för det.vad är det för korall på bild 2?Ja de är välfyllt, går tyvärr snart inte in mer. Det är en catalaphyllia! /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 1 augusti 2011 Dela Postat 1 augusti 2011 Och ändå har du beställt hem mer saker. Ser trevligt ut i karet! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 1 augusti 2011 Författare Dela Postat 1 augusti 2011 Och ändå har du beställt hem mer saker. Ser trevligt ut i karet!Tackar. Ja de är mest musslor, lite fisk och knappar. Hehe. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 2 augusti 2011 Författare Dela Postat 2 augusti 2011 (ändrat) Äntligen har min skummare kommit in på lager och blivit skickad. /André Ändrat 2 augusti 2011 av Andy88 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 augusti 2011 Dela Postat 2 augusti 2011 Äntligen har min skummare kommit in på lager och blivit skickad. /AndréGott! Var ju på tiden ! Tror du kommer o bli väldigt nöjd med den.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 2 augusti 2011 Författare Dela Postat 2 augusti 2011 Gott! Var ju på tiden ! Tror du kommer o bli väldigt nöjd med den.Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa de var de verkligen. Tror jag kommer bli super nöjd. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 5 augusti 2011 Författare Dela Postat 5 augusti 2011 Min skummare som varit ute på vift och tagit en vända inom dhl's central i borlänge kom äntligen idag. Satt som ett barn på julafton som precis fått en legobyggsats och satte ihop den. När jag plockade upp min gamla skummare ur sumpen så satt de någon fuling på undersidan som jag givetvis råkade ta på. Brände till lite i fingret och känner fortfarande av de. Någon som vet vad de kan tänkas vara för varelse? Platt som en pannkaka är den iaf. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 6 augusti 2011 Dela Postat 6 augusti 2011 Min skummare som varit ute på vift och tagit en vända inom dhl's central i borlänge kom äntligen idag. Satt som ett barn på julafton som precis fått en legobyggsats och satte ihop den. När jag plockade upp min gamla skummare ur sumpen så satt de någon fuling på undersidan som jag givetvis råkade ta på. Brände till lite i fingret och känner fortfarande av de. Någon som vet vad de kan tänkas vara för varelse? Platt som en pannkaka är den iaf.[ATTACH=CONFIG]60742[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]60743[/ATTACH]Härligt att den tillslut hittade fram , ser bra ut. Den där grejen ser nästan ut som en prickig discosoma utan ljuse,Mvh Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 6 augusti 2011 Författare Dela Postat 6 augusti 2011 Härligt att den tillslut hittade fram , ser bra ut. Den där grejen ser nästan ut som en prickig discosoma utan ljuse,Mvh Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkJa man kan tycka de men denna sitter inte still utan rör på sig. Hehe./André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 6 augusti 2011 Dela Postat 6 augusti 2011 Ser fint ut André! Trachophyllian på bild 3 är ju fin som attans .... synd att det är fulländad kejsar mat....Ser att du har köpt en Bubble magus. Jag har en som är som en storebror till din (200p) ser iaf snarlik ut i utseende fast mkt större. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg