Gå till innehåll

André's 375L kar


Andy88

Rekommenderade inlägg

  • Svar 731
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Kom hem från semester igår och allt ser ut precis som det ska. :) Osmosbehållarna var till och med påfyllda. :) Det ena som behövdes göra var skrapning av rutorna.

Ska slänga upp en bild på burken lite senare.

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kom hem från semester igår och allt ser ut precis som det ska. :) Osmosbehållarna var till och med påfyllda. :) Det ena som behövdes göra var skrapning av rutorna.

Ska slänga upp en bild på burken lite senare.

/André

Gott! Då är det din mossa man ska ha till o sköta karen när man inte är hemma .. Hennes nummer?

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver oxå hennes nummer😃 kom hem idag för snabb tvätt och vidare en vecka till😜 men här såg det betydligt värre ut😡 inte nog med att skummaren hade skummat över nu har jag räknat till 6 olika alger eller annat bråte i karet.

Mvh Hans Sandén i Braås.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kom hem från semester igår och allt ser ut precis som det ska. :) Osmosbehållarna var till och med påfyllda. :) Det ena som behövdes göra var skrapning av rutorna.

Ska slänga upp en bild på burken lite senare.

/André

Jag sa ju att du skulle ha förtroende för din mor! :) Är semestern slut nu då?

/Madde

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gott! Då är det din mossa man ska ha till o sköta karen när man inte är hemma .. Hennes nummer?

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jag behöver oxå hennes nummer kom hem idag för snabb tvätt och vidare en vecka till men här såg det betydligt värre ut inte nog med att skummaren hade skummat över nu har jag räknat till 6 olika alger eller annat bråte i karet.

Mvh Hans Sandén i Braås.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nummer kommer. Håll utkik efter en ny tråd med titeln "Mossans städ & skötsel". ;)

Hans, tråkigt med de nya tillskotten och skummaren. Hoppas du fick rätt på det snabbt så du kunde njuta vidare av semestern. :)

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa ju att du skulle ha förtroende för din mor! :) Är semestern slut nu då?

/Madde

Ja nästa gång vet jag att de kommer fungera bra iaf. :) Nu är min ena vecka av semester slut så jobbet kallar imorgon igen. :( Har iofs nästan 3 månader till vintern. :P

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vackert Andy! Nästan synd o riva i ett så fint kar..

Med vänlig hälsning, Manne

Säger du så, så vill jag knappt byta. Hehe! Det kommer helt klart ta emot att börja lyfta ut men vad gör man inte för några liter till. :P

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja nästa gång vet jag att de kommer fungera bra iaf. :) Nu är min ena vecka av semester slut så jobbet kallar imorgon igen. :( Har iofs nästan 3 månader till vintern. :P

/André

Riktigt snyggt, André! Och ganska välfyllt! :)

När blir nästa semestervecka? Eller den kanske inte är planerad än? Stackars dig som inte kommer ha nått att göra på vintrarna när vi andra slipper dagsljuset, och får kliva upp i mörkret och jobba, för att sen komma hem när det är lika kolmörkt ute igen! ;P

/Madde

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mycket! Nästa vecka jag är fri blir inte förrän till vintern. Det är rätt skönt den första månaden man är hemma. Då är man trött på jobbet och vill bara säga upp sig. Hehe. Efter de så blir de bara mer drygt för varje dag man är hemma så då vill man istället ut och jobba igen. :)

/André

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?00c1iu

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggade till rutorna lite och stötte till min handbollstora pistillata nu ikväll. Det var bara en tidsfråga. Den rök av och ner mot botten men lyckades sätta tillbaka den rätt bra. Har inte limmat den eftersom den ändå ska bort från den stenen om ett tag.

Vet inte om jag skrivit de tidigare men den ena hystrixen där bak har också knäckts. Den har i nuläget stöd av lite slang. :P

Jag har varit lite dum mot min solkorall de senaste månaderna och inte punktmatat den något. Den ser fortfarande bra ut men de finns tendenser att den inte trivs. Hur som så fick den ett rejält skrovmål idag med lite mysis och artemia. Snart ska den få ett nytt hem och kan behålla maten utan att några räkor ska komma och ta de.. :P

Har precis matat med reefpaste så det är lite grumligt på helbilden.

post-5254-14468926213525_thumb.jpg

/André

post-5254-14468926213321_thumb.jpg

post-5254-14468926213733_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...