Gå till innehåll

André's 375L kar


Andy88

Rekommenderade inlägg

Ser jag någon som släppt så är den din. :) Totalt har 3 släppt under de senaste 3 månaderna så de kommer nog någon snart igen.

/André

Gott! Är tålmodig.. Så lägg det i minnesbanken!

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 731
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Gott! Är tålmodig.. Så lägg det i minnesbanken!

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jag kommer ihåg det. :) Snickarna väntade i nästan ett år på en röd skiva och första dagen jag såg att en släppt så skickade jag till han direkt. :P

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket fint! Om mp10 samlar för mycket smuts i lager så ja så ;) haha

Tackar! Ja vi får se hur det blir. Ska kanske sätta den på motsatt sida av mp40 eller sätta den i blennyt. Måste då bara orka läsa manualen så jag kan sänka hastigheten en aning, hehe.

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det en ES så bara vrid på skruvratten... Färdigt..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Ja det är en ES. Misstänkte att de inte var svårare än så. :P Har faktiskt inte ens provat. Vet knappt hur man stänger den för matning men någon knapp ska det vara. Haha.

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Haha nej! inge begagnade! känns onödigt att köpa en ny till! men får bli så snart annars! precis som Manne skriver ES bara skruva på ratten vilket "mode" du än har den i!

Okej, vad tråkigt. Nej nytt är inte billigt så beg blir nästa steg. Fungerar oftast lika bra de. :smiley20:

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Feedmode får du om du håller ner MODE-knappen i ett par sekunder tills du ser att ringen runt knappen börjar blinka. Sen efter 10 eller 15 minuter går den tillbaks till ursprungsläget igen. Supersmidigt.

Tack för tipset. Tycker annars de fungerar bra utan att stänga av. Maten fördelar sig bra så även alla räkor får något i magen. :)

/André

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?j4pqwt

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske ??... Är väl givet att man ska dit!

Med vänlig hälsning, Manne

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?sqvz2a

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du är ju mycke välkommen:):)

Inte för att ja har något i jämförelse med ditt,,, men sällskapet hoppas vi är på topp.

Bra ligg på :)

Hehe! Du kanske inte har vad jag har med det är alltid roligt att träffas ändå. :) Jag ska försöka lösa så jag kan komma. Ska upp till Göteborg och jobba den veckan och vet inte riktigt när jag kommer hem. Så håll en plats ledig för mig/oss. :P

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ville bara lämna ett stort tack till Andy88. Har nu läst igenom hela journalen och du har get mig stor inspiration till att starta mitt eget saltvattensakvarium =).

MVH

Jimmy

Tack själv. Vad kul att du fått lite inspiration. Det är bara att köra igång så får du lycka till helt enkelt. :)

/André

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?blbd2p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Igår morse så hade hystrixen och pistillatan som är ihopväxa ramlat ner. De har ju nu lite mer tyngd i sig än vad de hade som fraggar. :P Nu hänger de i lite snöre som håller upp dem medan limmet ska härda ordentligt. :)

post-5254-1446892558115_thumb.jpg

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...