Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
låter bra! bara o köra på när orken finns då.!

mvh manne

Ja idag blir de inget. Håller på att tömma och städa mitt rsm som ska ut till försäljning. Riktigt tråkigt och städa till andra. Haha! :smiley16:

• Svar 731
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Har du sålt det redan eller ska du lägga ut en annons..?

Det ska ut på annons imorgon, så får se om någon vill ha det.:smiley20:

Postat
Eller du vet kanske någon som är sugen?

nae, tyvärr.. lägg det på annons här o blocket.. går säkert o få det sålt, så du får in lite cash till det nuvarande porjektet..

har en candy här till dig om viljan fortfarande finns..

mvh manne

Postat
nae, tyvärr.. lägg det på annons här o blocket.. går säkert o få det sålt, så du får in lite cash till det nuvarande porjektet..

har en candy här till dig om viljan fortfarande finns..

mvh manne

Ja jag ska göra de. Lite gryn är alltid någon man behöver. Ja viljan finns fortf. smiley1.gif Skulle kunna titta inom någon gång denna helgen. Kan höra av mig imorgon på ett eller annat sätt så ska vi se när de finns tid. :smiley20:

Postat
bara slå en pling eller något så löser vi en tid.!

mvh manne

De ska jag göra. Tänkte att de skulle bli idag men har inte hunnit och nu är de lite väl sent. Mest för barnens skull. Men imorgon slår jag en signal så får vi se. smiley1.gif

Postat

Var tvungen och köra inom chefen så passade på att sticka inom zoologiska. Hämtade såklart min mandarin. Fick bli en söt liten ricordea också.:smiley20: Fick bara ett hyfsat bra foto på han. Sen skulle han iväg och undersöka alla hål bland stenen. Haha.

post-5254-14468920795053_thumb.jpg

post-5254-14468920794831_thumb.jpg

Postat
ricordea florridan skapar ett ha begär för många.!! vackert!

mvh manne

Ja jag tycker den är oerhört läcker. :) Har velat ha en länge men de har inte blivit något av de.

Postat
Ja jag tycker den är oerhört läcker. :) Har velat ha en länge men de har inte blivit något av de.

Du får skaffa fler efterhand , är ju inte helt gratis ju, jäkligt snygga när man får ihop en liten sten med kanske fem-sex stycken på. Verkligen en färgklick i karet.

Mvh Manne

Postat

Finns att få tag i England betydligt billigare, men det är ju alltid en chansning.

Men vänta till sommaren då är det lättare att beställa.

Har gjort det nån gång själv.

Postat
Finns att få tag i England betydligt billigare, men det är ju alltid en chansning.

Men vänta till sommaren då är det lättare att beställa.

Har gjort det nån gång själv.

Jaså, då skulle man kanske gjort de. Gick de bra med din beställning då?

Postat

Jodå det gick bra.

Men det var för nått år sedan, men jag var nöjd.

Skulle beställt nått i år med men kom aldrig till skott.

Om jag inte minns fel så låg priset på ca 100-150kr för 1 + frakt.

Postat
Jodå det gick bra.

Okej. De var ju inte så farligt till skillnad från priserna här. Lika bra att beställa ett bra gäng på en och samma gång då. :smiley20:

Postat

Tjo var du där med din tjej o hämtade mandarinen? I så fall va jag den tjommen som stod bredvid o slöglodde i karen....

Mandariner är riktigt jävla granna. De prickiga han hade fått in va riktigt fina med.

Postat
Jodå det gick bra.

vart beställde du från då om man får fråga :D?

Postat

ni kan söka på ebay tex efter engelska rickordea florrida försäljare, dom brukar alltid länka sen till någon hemsida som visar lite mer..

mvh manne

Postat
Tjo var du där med din tjej o hämtade mandarinen? I så fall va jag den tjommen som stod bredvid o slöglodde i karen....

Mandariner är riktigt jävla granna. De prickiga han hade fått in va riktigt fina med.

Ja de stämmer bra de. Jaså de var du. :smiley20: Blev de något för dig då? Ja de är riktigt fina dem också.

Postat
ni kan söka på ebay tex efter engelska rickordea florrida försäljare, dom brukar alltid länka sen till någon hemsida som visar lite mer..

mvh manne

Lysande! De får bli om ett tag när ekonomin tillåter. Håller på att renovera lite nu med. :(

Postat

Japp jag gick den vägen, och sen har jag haft lite mail kontakt med några.

en just nu är det inte så stort utbud pga att det är för kallt att skicka.

Postat
Ja de stämmer bra de. Jaså de var du. :smiley20: Blev de något för dig då? Ja de är riktigt fina dem också.

Jo det var jag.

Det blev 2st putsarräkor och en pepparmint.

Postat
Jo det var jag.

Det blev 2st putsarräkor och en pepparmint.

Gött, tror de blir samma räkor för mig sen. Men de får vänta lite.

• Skapa Ny...