Gå till innehåll

Bioted Marin


lynxen

Rekommenderade inlägg

Tjo på er.

Är det nån som vet om det är problem med Bioted Marin?

La en beställning på lite prylar i söndags och varorna är fortfarande inte skickade. Mailat dem utan svar och ringt både på mobil och fast utan att lyckas få kontakt med nån. Man börjar undra lite om nåt har hänt....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har också varit med om att leveranser dröjt, men det löser sig alltid i slutändan. Vet att jag nån gång avbokat min order då det varit brådis. Har aldrig varit något problem eller så, bara glada miner.

På något sätt kan jag tycka att det är okej att det dröjer lite ibland eftersom jag hellre handlar av en sann entusiast än ett företag som kanske är "proffsigare" på logistiken eftersom pengar är motivet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ringde idag å fick pratat med Jenny då Ted gått hem för dagen (pappaledig) är det några problem så får man ju ringa och kolla läget igen.

Vänta får man nog göra på vilken butik som helst alla kan ju inte vara på startblocket hela tiden....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej lynxen, ta o prova ringa under hans öppettider så löser det sig.

Sen tycker jag sådana frågor bör tas i ett annat media än i ett öppet forum.

Jamenar du har ju inte blivit blåst på något,,, o det blir liksom som ett påhopp på en person som inte kan försvara sig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej lynxen, ta o prova ringa under hans öppettider så löser det sig.

Sen tycker jag sådana frågor bör tas i ett annat media än i ett öppet forum.

Jamenar du har ju inte blivit blåst på något,,, o det blir liksom som ett påhopp på en person som inte kan försvara sig.

Hur är detta ett påhopp mot Ted ?

Jag har själv bra erfarenhet av Ted och handlar mycket saker från honom och av andra handlare som tar saker genom honom tex !

Nu bet vi ju tack vare Wrang att han är pappaledig vilket är helt ok men Ted borde kanske skriva detta på sin sida så att man vet att det kan dröja lite med ordrar mm.

Om du läser detta Ted då får du ha en trevlig pappa semester.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nåt påhopp är det absolut inte.

Mest att jag undrade om nån här visste om något hänt honom.

Det har nämligen inte uppdaterats på FB heller denna veckan.

Allt kan ju hända så det var mest det jag undrade och i detta forumet verkar det som vissa har bra kontakt med handlare och att kanske nån här visste om det hänt nåt,sjukdom,resa etc.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ted fixar alltid vad man än ber honom om och försöker alltid ordna saker på bästa sätt. Detta är iaf mina erfarenheter.

Han svarar i stort sett var enda dag på sin butiks telefon eller mobbe och vill man något extra ordinärt så tycker iaf jag att man kan ringa, så mkt kostar det ju inte faktist utan man borde ha råd med det.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har ringt till både mobil och fast telefon samt mailat utan svar.

Så din kommentar Andreas verkar inte vara speciellt genomtänkt eller trevlig.

Skall prova ringa IGEN.

Men det finns ju trots allt saker som är viktigare är jobbet som kan inträffa och de kan man inte styra över.

Tycker för övrigt att Ted har riktigt bra utbud med bra priser.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Allt har säkerligen en bra förklaring. Men att säga att inte mitt svar var genomtänkt eller trevligt det kallar jag förolämpning..... Vad är du ute efter?

Jag har haft telefon kontakt med ted ett par ggr denna veckan och även förra veckan och veckan innan det med för den delen och han svarar för det mesta , om inte alltid. gör han det inte så finns det säkerligen en förklaring till det hela.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ted fixar alltid vad man än ber honom om och försöker alltid ordna saker på bästa sätt. Detta är iaf mina erfarenheter.

Han svarar i stort sett var enda dag på sin butiks telefon eller mobbe och vill man något extra ordinärt så tycker iaf jag att man kan ringa, så mkt kostar det ju inte faktist utan man borde ha råd med det.

Jag skrev att jag hade ringt både på mobil och fast samt mailat utan svar.

Men fick leveransbekräftelse nu så allt verkar vara frid och fröjd.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Också funderat lite vad som hänt då den otroligt snabba service han hade tidigare har blivit lite mer sporadisk. Men okej, pappaledig, då förstår man att det blir lite svårt att hålla fokus på samma sätt som tidigare.

Jag är dock inte den som är på och ringer och tjatar, svarar man inte på mail i en webbutik så handlar jag istället i en butik som svarar på mail eller är lokal, då jag inte gillar jaga folk på telefon.

Ser inget konstigt i frågan dock som en del antyder, varför ska man inte få fråga eller kommentera en populär akvariebutik på samma sätt som vissa andra butiker som diskuteras med jämna mellanrum utan att folk rusar till undsättning, som hänt för flera gånger när nån skriver en kommentar eller fråga om en populär butik.

En av de mest kritiserade butikerna här har jag inte haft problem med en enda gång, medan några av de populära har strulat nåt fåtal gånger, så alla har ju olika upplevelser. Alla butiker har sina för och nackdelar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Också funderat lite vad som hänt då den otroligt snabba service han hade tidigare har blivit lite mer sporadisk. Men okej, pappaledig, då förstår man att det blir lite svårt att hålla fokus på samma sätt som tidigare.

Jag är dock inte den som är på och ringer och tjatar, svarar man inte på mail i en webbutik så handlar jag istället i en butik som svarar på mail eller är lokal, då jag inte gillar jaga folk på telefon.

Ser inget konstigt i frågan dock som en del antyder, varför ska man inte få fråga eller kommentera en populär akvariebutik på samma sätt som vissa andra butiker som diskuteras med jämna mellanrum utan att folk rusar till undsättning, som hänt för flera gånger när nån skriver en kommentar eller fråga om en populär butik.

En av de mest kritiserade butikerna här har jag inte haft problem med en enda gång, medan några av de populära har strulat nåt fåtal gånger, så alla har ju olika upplevelser. Alla butiker har sina för och nackdelar.

Word!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser inget konstigt i frågan dock som en del antyder, varför ska man inte få fråga eller kommentera en populär akvariebutik på samma sätt som vissa andra butiker som diskuteras med jämna mellanrum utan att folk rusar till undsättning, som hänt för flera gånger när nån skriver en kommentar eller fråga om en populär butik.

En av de mest kritiserade butikerna här har jag inte haft problem med en enda gång, medan några av de populära har strulat nåt fåtal gånger, så alla har ju olika upplevelser. Alla butiker har sina för och nackdelar.

+1

Håller med.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var några timmar i onsdags denna veckan (när butiken var öppen) hos Ted och då fanns där två pers tillhands som svarade i telefon.

Så att visst kan du ha försökt ringa men prova när butiken är öppen så kanske det kan vara lättare att komma fram.

Förresten tack för pratstunden Ted:):)

Ändrat av LN21
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Allt har säkerligen en bra förklaring. Men att säga att inte mitt svar var genomtänkt eller trevligt det kallar jag förolämpning..... Vad är du ute efter?

Jag har haft telefon kontakt med ted ett par ggr denna veckan och även förra veckan och veckan innan det med för den delen och han svarar för det mesta , om inte alltid. gör han det inte så finns det säkerligen en förklaring till det hela.

Aj då !

Tror nog att Danny har råd att ringa och som sagt vi vet ju varför Ted har lite svårt att både vara hemma med barn och jobba i sin butik varför fortsätta tjata då Andreas ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Allt har säkerligen en bra förklaring. Men att säga att inte mitt svar var genomtänkt eller trevligt det kallar jag förolämpning..... Vad är du ute efter?

Jag har haft telefon kontakt med ted ett par ggr denna veckan och även förra veckan och veckan innan det med för den delen och han svarar för det mesta , om inte alltid. gör han det inte så finns det säkerligen en förklaring till det hela.

Wow känsligt ämne, tänk om man skulle få sånt svar så fort man undrar om varför någon person e svår att få tag på. Det var ju förklaringen han ville ha och inte om han var snål eller inte (fast han hade ringt).

Jag skulle nog också undra varför, om en person som brukar ha bra service och va lätt att få tag på helt plötsligt är svår att få kontakt med. Han kunde ju vart bortrest eller nått och att man missat det.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Aj då !

Tror nog att Danny har råd att ringa och som sagt vi vet ju varför Ted har lite svårt att både vara hemma med barn och jobba i sin butik varför fortsätta tjata då Andreas ?

Om Danny har råd eller ej känns som Dannys ensak.

Andreas håller sig iallafall till ämnet så att uppmana honom till att sluta tjata känns,,,,,,,

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...