Laggeman Postat 26 januari 2012 Postat 26 januari 2012 Se nu till o få ut dina LEDS på annons så du kan införskaffa den där färdigrampen någongång.
johan_f Postat 28 januari 2012 Författare Postat 28 januari 2012 Har redan beställt den :-) blev en Aqua Illumination Sol Blue. Så snart kommer det en annons på mina leds och min Sfiligoi 250w 2x15 med .
johan_f Postat 20 februari 2012 Författare Postat 20 februari 2012 Sedär då blev man med ett kar till, att det ska vara såååå svårt att inte shoppa
Piraterna Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 du är lite som en i-garderoben-shoppare (dvs kvinnor som köper kläder som bara blir hängande och inte används) ;-p
johan_f Postat 20 februari 2012 Författare Postat 20 februari 2012 Agnes: allt kommer till användning förr eller senare :-) annars så blir det bra och ha grej av det :-)
Piraterna Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 haha jag kan tänka mig att du har en del av dem, jag är ju nästan lite tvärtom och planerar ihjäl mig.
johan_f Postat 20 februari 2012 Författare Postat 20 februari 2012 Fick ett litet paket idag oxå, och det var just precis så.... Litet. Hade beställt 3 AI Sol ledbelysning från over there 1 till mig och 2 till en vän... Problemet var att de bara skickat en men de hade krediterat de andra 2 utan att jag märkt det. De hade inte fått in det antal de beställt och de visste inte när de skulle få dem heller :-( verkar som om AI har svårt att leverera sina lampor... Jaja då är det bara att börja leta runt igen och se var man kan få tag i dem utan att frakten dödar en. Men jag fick iaf en så nu ska jag experimentera lite imorgon efter jobb :-) och försöka få in den i min huv.
johan_f Postat 23 februari 2012 Författare Postat 23 februari 2012 Sådär då var Ai Solen provkörd, sjukt nöjd med ljuset. Men tur att man inte har djupare kar för då hade den nog inte räckt till. Foto kommer så fort jag har fått till hållaren som den ska vara
johan_f Postat 8 mars 2012 Författare Postat 8 mars 2012 Hur går det med ditt kar Johan ?Jodå det går bra hoppas jag, det tickar på där hemma och jag är i Singapore och har varit här en vecka snartmen det har kommit i lite koraller och jag håller på att mäta värdena för att börja med balling... men har nog för lite förbrukning än.Ska dra ett varv på Zoogiganten när jag kommer hem och se vad jag får med mig hem.
Laggeman Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 Säg till när du är trött på ditt jobb så kommer jag och tar över. Skulle ge enormt mycket för o va där du är just nu...
johan_f Postat 17 mars 2012 Författare Postat 17 mars 2012 Säg till när du är trött på ditt jobb så kommer jag och tar över. Skulle ge enormt mycket för o va där du är just nu...Jag passade på att dra ett varv på Underwater world, nästa resa bär av till Dubai så då får jag snoka reda på lite saltvattensakvarium där oxå :-)
LN21 Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 Ser att du just nu är i Singapore,,ska dit med familjen om ett litet tag.Har du några akvaristiska tips i just Singapore???
johan_f Postat 18 mars 2012 Författare Postat 18 mars 2012 Ser att du just nu är i Singapore,,ska dit med familjen om ett litet tag.Har du några akvaristiska tips i just Singapore???Jag var på underwater world http://www.underwaterworld.com.sg/ och det var värt varenda krona, sen är där en massa annat att göra när man är på ön Sentosa http://www.sentosa.com.sg/en/ men tänk på att det mesta är väldigt dyrt i Singapore tyvärr. Det enda som är billigt är att åka taxi :-)
mickosch Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Hur går det med karet Johan?Satt och kollade tråden igår, undrar precis samma sak.
Rekommenderade inlägg