Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 115
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Ett par halvbra bilder.

bild 1 Detta är en bild på en acropora enzmann bilden är tagen av Dimorb i slutet av juli före jag köpte den.

post-3690-14468921185751_thumb.jpg

bild 2 såhär ser den ut idag i mitt akvarium, Helt okej tillväxt i mina ögon :)

post-3690-1446892118596_thumb.jpg

Bangaii hane med yngel i munnen ynglen beräknas släppas om några dagar.

post-3690-14468921186147_thumb.jpg

Ett par bilder ifrån ovan :)

post-3690-14468921186329_thumb.jpg

post-3690-14468921186516_thumb.jpg

post-3690-14468921186706_thumb.jpg

post-3690-14468921186892_thumb.jpg

Postat

Tack tack :)

Allt verkar rulla på fin fint nu, Äntligen fått bukt med kiselalgerna som härjat i sanden en tid. Dock haft mycket bekymmer med mitt KH värde som inte vill ligga stabilt trots rejäla ökningar av ballingen, doserar nu strax över 800ml/dygn!

• 2 veckor senare...
Postat

Bytte zeolith idag, Och till min stora förvåning så hittade jag ett väldigt stort bangaii yngel simmandes där :) Konstigt att jag inte sett den förut. den verkade trivas väldigt bra där iaf, Största ynglet jag fått att överleva hittills :) trevligt!

Postat

Tack Anders!

Nyss hemkommen ifrån C-life, Inte den billigaste turen dit jag gjort, Men fick ett väldigt bra erbjudande på två st kirurger så kunde inte motstå :) Bilder kommer när dom koppats in och vant sig vid sitt nya hem.

Postat

Så här kommer en halvkass bild på nyinköpen.

post-3690-14468921391321_thumb.jpg

Acanthurus Achilles Och en Zebrasoma Flavescens "Ghost"

Achillesen kommer ifrån c-life's visningsburk och har gått där väldigt länge 1 ½ vad jag vet iaf, Om inte längre. Och Den vite har dom haft i ett par månader. Riktigt fina exemplar!

Postat

Verkligen inte, men var inne på en gemmatum istället men fick ett bra erbjudande på den vita istället jag inte kunde motstå, fördelen är ju ett jag hade möjligheten att släppa ner båda samtidigt

• 2 veckor senare...
Postat

Var en tur till Nixon här om dagen, Det var trevligt fick med mig en lagomt stor korall hem. Inte de lättast eatt få ner i burken men det gick efter diverse svordomar ;)

post-3690-14468921488832_thumb.jpg

Postat

Nu kom det visst helbilder också:ler: du har ett majestätiskt akvarium med vackra koraller och fiskar-respekt jag hoppas jag hamnar någonstans i närheten av ditt.

Hur är din imperator med noppning av polyper?

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...