Edward Postat 29 januari 2011 Författare Postat 29 januari 2011 Ett par halvbra bilder.bild 1 Detta är en bild på en acropora enzmann bilden är tagen av Dimorb i slutet av juli före jag köpte den.bild 2 såhär ser den ut idag i mitt akvarium, Helt okej tillväxt i mina ögon Bangaii hane med yngel i munnen ynglen beräknas släppas om några dagar.Ett par bilder ifrån ovan Citera
Edward Postat 31 januari 2011 Författare Postat 31 januari 2011 Tack tack Allt verkar rulla på fin fint nu, Äntligen fått bukt med kiselalgerna som härjat i sanden en tid. Dock haft mycket bekymmer med mitt KH värde som inte vill ligga stabilt trots rejäla ökningar av ballingen, doserar nu strax över 800ml/dygn! Citera
Edward Postat 11 februari 2011 Författare Postat 11 februari 2011 Bytte zeolith idag, Och till min stora förvåning så hittade jag ett väldigt stort bangaii yngel simmandes där Konstigt att jag inte sett den förut. den verkade trivas väldigt bra där iaf, Största ynglet jag fått att överleva hittills trevligt! Citera
Edward Postat 18 februari 2011 Författare Postat 18 februari 2011 Tack Anders!Nyss hemkommen ifrån C-life, Inte den billigaste turen dit jag gjort, Men fick ett väldigt bra erbjudande på två st kirurger så kunde inte motstå Bilder kommer när dom koppats in och vant sig vid sitt nya hem. Citera
Cotech Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Alltid trevligt med tillskott i karet Vilka kirurger blev det? Citera
Edward Postat 18 februari 2011 Författare Postat 18 februari 2011 jajjemen, Den som väntar på något gott Citera
nike83 Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 vad kör du med för "metoder" och vattenpreparat? Citera
Edward Postat 19 februari 2011 Författare Postat 19 februari 2011 Jag kör med zeovit, Byter 10% vatten varje vecka. Citera
Edward Postat 19 februari 2011 Författare Postat 19 februari 2011 Så här kommer en halvkass bild på nyinköpen.Acanthurus Achilles Och en Zebrasoma Flavescens "Ghost"Achillesen kommer ifrån c-life's visningsburk och har gått där väldigt länge 1 ½ vad jag vet iaf, Om inte längre. Och Den vite har dom haft i ett par månader. Riktigt fina exemplar! Citera
Nordin Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Jäklar va frän Zebrasoma, är det nån albino variant? Citera
kladd3 Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 "Ghosten" är en jäklig cool firre såg den hos c life som homer hade sagt aaaagggghhhhhh Citera
Edward Postat 19 februari 2011 Författare Postat 19 februari 2011 Ja den är jävla fin en vanlig gul helt enkelt fast den är kritvit, väldigt underbar kombo med achillesen Citera
Virse Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Det var inga billiga fiskar du har köpt Jesper. Hoppas att du får ha dem länge Citera
Edward Postat 19 februari 2011 Författare Postat 19 februari 2011 Verkligen inte, men var inne på en gemmatum istället men fick ett bra erbjudande på den vita istället jag inte kunde motstå, fördelen är ju ett jag hade möjligheten att släppa ner båda samtidigt Citera
Edward Postat 3 mars 2011 Författare Postat 3 mars 2011 Var en tur till Nixon här om dagen, Det var trevligt fick med mig en lagomt stor korall hem. Inte de lättast eatt få ner i burken men det gick efter diverse svordomar Citera
Maglofster Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Hehe, ja den där kan man inte skohorna ner hur som helst, då blir det automatfraggning.. Nu vill vi allt ha en helbild! Citera
Edward Postat 3 mars 2011 Författare Postat 3 mars 2011 Jaja får väl upp ett par till då Synd man inte har någon vettig kamera hemma bara.. Citera
totto Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Oj! det var en fin korall med en härlig storlek, men nu måste det snart vara fullt i ditt kar;)mvh/Thomas Citera
Edward Postat 3 mars 2011 Författare Postat 3 mars 2011 tackar tackar, Jo det börjar bli ganska fullt, Men de finns ju alltid plats för en korall till...någonstans Citera
totto Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Nu kom det visst helbilder också du har ett majestätiskt akvarium med vackra koraller och fiskar-respekt jag hoppas jag hamnar någonstans i närheten av ditt.Hur är din imperator med noppning av polyper? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.