Gå till innehåll

Led vs MH...


campokatt

Rekommenderade inlägg

blir väl närmare 30 papp i vår valuta.. hade haft väldigt svårt o få befog för ett sådant köp.. o det av mig själv.. damen i huset bryr sig inte i den bemerkelsen om vad jag lägger på karet..

mvh manne

Ja, det var ju mest på skoj jag skrev det där...

Men det förstod du kanske ändå...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Ja, det var ju mest på skoj jag skrev det där...

Men det förstod du kanske ändå...

grejen är att jag gärna hade tittat på en sådan ramp.. även om det inte är aktuellt o köpa loss en sådan så hade det varit nice o sen en live..

likadant den drakfisken har börjat sälja "vertex" men där var vi nog uppe i närmare 40 000 för en 1800mm lång ramp.. känns lite löjligt med sådana priser.. men någon handlar väl antar jag..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tsss... kom igen när du har spontanköpt en sprillans ny 2000cc Harley-motor. ;)

Kanske ändå är mer motiverat för nån som åker mycket MC.

23' för en glugg när man mest fotar tigrar i kolmorden på somrarna är ganska mycket det oxå ;)

Men ja, jag ligger i underläge här.... Ska bättra mig. Får väll bli en osmolator och några doserpumpar oxå då för balling till mitt 80l mollyhotell :)

Utöver ledrampen, skummaren, nanostreamern, fosfatfiltret fiskarna och anemonen jag redan köpt denna månad :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

grejen är att jag gärna hade tittat på en sådan ramp.. även om det inte är aktuellt o köpa loss en sådan så hade det varit nice o sen en live..

likadant den drakfisken har börjat sälja "vertex" men där var vi nog uppe i närmare 40 000 för en 1800mm lång ramp.. känns lite löjligt med sådana priser.. men någon handlar väl antar jag..

mvh manne

Hade det funnits på en räntefri avbetalning skulle jag varit väldigt lockad :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...