Robbyn Postat 25 oktober 2011 Författare Postat 25 oktober 2011 Vad menar du med "odjur"?Små kräftdjur tyder på ett hälsosamt kar. Jag menar vita prick som i ett ohälsosamt kar..
hansson_1985 Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Sitter prickarna på fisken? Jag får prick om min foderautomat kör slut på foder.. Fyller på mat och pricken är borta nästa dag...
hansson_1985 Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Sitter prickarna på fisken? Jag får prick om min foderautomat kör slut på foder.. Fyller på mat och pricken är borta nästa dag...
Robbyn Postat 25 oktober 2011 Författare Postat 25 oktober 2011 Ja det är prick på fisken och en clown och kirurg står och simmar mot mina vortech om kvällarna.. Ser allmänt slitna ut fast de äter ännu. Troligtvis kom pricken med min idol och har slagit ut rejält i karet nu..
_Manne_ Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Uvc samt ozon är väl det som rekommenderas i sådant läge rent tekniskt.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Robbyn Postat 25 oktober 2011 Författare Postat 25 oktober 2011 Uvc samt ozon är väl det som rekommenderas i sådant läge rent tekniskt.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJag har vredit upp ozonet på max nu idag så får hoppas det blir bättre..
Robbyn Postat 28 oktober 2011 Författare Postat 28 oktober 2011 Var och köpte en revpelare av Ken igår så möblerat om lite i karet.
Robbyn Postat 1 november 2011 Författare Postat 1 november 2011 Lite bilder från idag.. Har även förhoppningar om att hämta lite godbitar i veckan
Robbyn Postat 13 november 2011 Författare Postat 13 november 2011 Var på Kristianstad Zoologiska i fredags när de fick in en trevlig sändning.Blev dessa små djur:http://www.reeflex.net/tiere/80_Ecsenius_lineatus.htmhttp://www.reeflex.net/tiere/1181_Lysmata_debelius.htmhttp://www.reeflex.net/tiere/1212_Gobiodon_citrinus.htmhttp://www.reeflex.net/tiere/264_Centropyge_bispinosa.htm
Robbyn Postat 19 november 2011 Författare Postat 19 november 2011 Lite Julafton här ikväll då jag fick hem lite roliga saker såsom: Red sea test Reef Foundation ProRed sea test Coral Colors ProRed sea test Algae Control ProDeltecs Special CarbonSalt Red sea Coral Pro 22kg Så fick helt enkelt testa att använda testerna och jag tycker själva paketet är lättare att använda, samt betydligt snyggare upplagt
Robbyn Postat 19 november 2011 Författare Postat 19 november 2011 tackar för visningen riktigt snyggt karTackar själv för titten och de fina fraggarna
Robbyn Postat 20 november 2011 Författare Postat 20 november 2011 Har varit duktig och bytat 40l vatten idag så får se om det blir någon positiv effekt med det nya saltet och lite nytt vatten
Robbyn Postat 21 november 2011 Författare Postat 21 november 2011 Har fått till stommen till överdelen nu, samt flyttat upp elen över vattennivå. Nu ska det bara kläs med Några nya fina fraggar som Snickaren kom med i helgen En Hysterix, någon sorts grön gorgonia samt en fungia
Robbyn Postat 23 november 2011 Författare Postat 23 november 2011 Min mussla har troligtvis blivit tillslagen av någon i karet och hade släppt från sin fot som sitter kvar på stenen. Kommer han få en ny och överleva eller det är kört nu?
_Manne_ Postat 23 november 2011 Postat 23 november 2011 Han kan "kasta" sin fot o skapa en ny, frågan är snarare varför den gjorde så.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Robbyn Postat 23 november 2011 Författare Postat 23 november 2011 Han kan "kasta" sin fot o skapa en ny, frågan är snarare varför den gjorde så.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkMin tanke är att eftersom den suttit utstickande och inte vilande så kanske något slagit emot den? Släpptes i en ny kirurg igårkväll så kanske var lite stimmigt under natten när det skulle uppfostras och rankas? Musslan är nu vilandes på en sten på botten och är fullt öppen igen..
Robbyn Postat 23 november 2011 Författare Postat 23 november 2011 Nya kirurgen som kom från Husvagn igårkväll. =)
akutmottagning Postat 23 november 2011 Postat 23 november 2011 snart en kommpis mycket skoj fisk och titta på och snygg
Robbyn Postat 23 november 2011 Författare Postat 23 november 2011 Verkligen =) Hoppas de kommer överens sen med =)
akutmottagning Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 Dom kommer bli bundisar . Kanon snyggt kar du fått till hänt en del sedan sommaren
Robbyn Postat 24 november 2011 Författare Postat 24 november 2011 Fint Tack Ja där har trillat ner en krona eller två i karet om man säger så
akutmottagning Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 He he det springer fört iväg fyllde mitt 4 bonus kort i Lomma igår så man vågar knappt räkna vad sluträkningen blivigt:) men vi hörs i veckan få och om du har tid tar vi en kopp eller två och en trevlig kaga och snackar lite salt
Robbyn Postat 24 november 2011 Författare Postat 24 november 2011 Ja man vill ju helst ha allt och direkt med.. Låter som en bra idé
Robbyn Postat 1 december 2011 Författare Postat 1 december 2011 Var hos Sebastian (Akutmottagningen) i Kävlinge i onsdags och fick se på ett riktigt trevligt kar och köpte hans kirurg samt var inom Zoogiganten när man ändå va i krokarna. De skulle snart få in en revhaj och ha i deras nya 1800l akvarie... Hur häftigt hade inte det varit? Iaf köpte jag två Persian blennys (Ecsenius Midas) Blev till att snabbt slussa i fiskarna för att sedan iväg igen och när jag kom hem på kvällen igen hittades tyvärr en halvt ihjälskrämd kirurg då min andra inte var så glad över sällskapet.. Iaf blev det bra fart på han direkt då han kom ur karet och går numera i sumpen i väntan på ny husse/matte..
Rekommenderade inlägg