Gå till innehåll

Min 375:a


Robbyn

Rekommenderade inlägg

  • Svar 256
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ja, jag har en som börjar bli rätt stor. Kommer fraggar på den så småningom.

Det som finns nu är:

Grön Lobophyton, fin mjukis som flourecerar en del i blåljus.

Galaxea Astrea och Turbinaria Reniformis som båda lyser grönt i blåljus.

Säg ifrån när det är dax så vet jag en som är intresserad ;) Lobophyton har jag redan.. Men de andra 2 är jag helt klart intresserad av :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Galaxea och Turbinaria kan du hämta när du vill. Kan säkert knipa en liten fragg på Seriatoporan om du vill.

Turbinarian är hyfsad storlek, limmad på en bit LS. Har inte plats för den...

Låter bra det :) Kan troligtvis inte i helgen men, hojtar till i början på nästa vecka? Så löser vi det :smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser väldigt trevligt ut :) vad kör du med för sandvändare?

Tack :) Jag kör med en vanlig grå sjöstjärna och lite sniglar och eremiter som det är nu.. Innan var Picasson duktig på att rota i sanden och så fanns här en sandsilande sak.. Som dock beslutade sig för att flyga för någon månad sedan.. Nu kommer det lite brunaktigt i sanden men innan var den helvit när jag hade de två fiskarna med..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dagen har varit vigd åt akvariet då jag först hämtade paket från Deep Ocean i Markaryd :) Fanns lite gottis även om jag inte fick allt jag beställt... Fick en liten imperator, en japonicios, en mussla (fanns tyvärr inte rätt storlek) och en putsarräka :) Fick sedan besök av Litet Smultron här på guiden för att sedan skeppa han till Manne och vidare till Ouscazz för att köpa 2 fina koraller :D

post-5406-14468922594892_thumb.jpg

post-5406-14468922595098_thumb.jpg

post-5406-14468922595315_thumb.jpg

post-5406-14468922595513_thumb.jpg

post-5406-14468922595707_thumb.jpg

post-5406-14468922595893_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack själv :) Ja varit en liten favorit länge faktiskt :) Han verkar trivas bra och simmar runt och pickar alger, inga problem med de andra fiskarna heller så skönt :) Hade en kompis med systemkamera här häromdagen så blev lite bilder. Bara fått denna ännu men ganska trevlig :)

post-5406-14468922621259_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Någon är förtjust i widescreen format på sina bilder. ;)

Påminner mig om att fototävlingen inte varit aktiv på länge...

Eller hur ;) Jag är dock inte jätteinblandad i bilderna mer än att det är kul att fler intresserar sig för ens akvarie :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

O_O WOW, är de dem riktiga färgerna eller har du piffat upp den i Photoshop :o

Det är en kompis som gjort det, men det ska vara musslans riktiga färger.. :D Bara att han plockat bort färgerna på resten av bilden så kontrasten blir högre :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...