Gå till innehåll

Min 375:a


Robbyn

Rekommenderade inlägg

  • Svar 256
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 2 veckor senare...

Lite Julafton här ikväll då jag fick hem lite roliga saker såsom:

Red sea test Reef Foundation Pro

Red sea test Coral Colors Pro

Red sea test Algae Control Pro

Deltecs Special Carbon

Salt Red sea Coral Pro 22kg

Så fick helt enkelt testa att använda testerna och jag tycker själva paketet är lättare att använda, samt betydligt snyggare upplagt :smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Han kan "kasta" sin fot o skapa en ny, frågan är snarare varför den gjorde så..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Min tanke är att eftersom den suttit utstickande och inte vilande så kanske något slagit emot den? Släpptes i en ny kirurg igårkväll så kanske var lite stimmigt under natten när det skulle uppfostras och rankas? Musslan är nu vilandes på en sten på botten och är fullt öppen igen..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var hos Sebastian (Akutmottagningen) i Kävlinge i onsdags och fick se på ett riktigt trevligt kar -dregglar- och köpte hans kirurg samt var inom Zoogiganten när man ändå va i krokarna. De skulle snart få in en revhaj och ha i deras nya 1800l akvarie... Hur häftigt hade inte det varit? -shark_smiley Iaf köpte jag två Persian blennys (Ecsenius Midas) :) Blev till att snabbt slussa i fiskarna för att sedan iväg igen och när jag kom hem på kvällen igen hittades tyvärr en halvt ihjälskrämd kirurg då min andra inte var så glad över sällskapet.. Iaf blev det bra fart på han direkt då han kom ur karet och går numera i sumpen i väntan på ny husse/matte..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...