Gå till innehåll

Akvariebygge


matsgd

Rekommenderade inlägg

Har tre kar. Ett Elos, ett från Triton och ett från Lagret. Är nöjd med alla tre.

Om jag jämför mina sumpar. En Elos och en från lagret så är det den från lagret sjukt mycket bättre och mer genomtänkt. Båda mina sumpar är knäpptysta och bubbelfria, dock är Elos avrinningen betydligt mer ljudlig, den från lagret är 100% ljudlös.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har tre kar. Ett Elos, ett från Triton och ett från Lagret. Är nöjd med alla tre.

Om jag jämför mina sumpar. En Elos och en från lagret så är det den från lagret sjukt mycket bättre och mer genomtänkt. Båda mina sumpar är knäpptysta och bubbelfria, dock är Elos avrinningen betydligt mer ljudlig, den från lagret är 100% ljudlös.

Det får vi se som ett gott betyg, så sträck på på dig Christer!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry det blir ju inte hemskt mycket mer, alltså om man tänker på ett kar

200x50x50 blir det alltså..

12 lpm...ev, 2 meter till beroende på om man även måste köra kortsidan som går mot framrutan. Eller är jag ute och cyklar? :)

Det är ju 840 kr, och på ett kar som säkerligen kostar en hel del iaf.

Menar du att personer hellre tar "normala" kanter istället för att köra maskinslipat???

Nu har jag inte sett hur det ser ut efter er slipmaskin, visserligen.

Men i en hobby som kostar 100-lappar i månaden för endast drift, ser jag det som väldigt tråkigt att personer inte kostar på karen, vissa betalar ju som sagt för Elos, när vi säkert kommer väldigt långt här..

Men rätta mig gärna om jag har räknat fel :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...