Gå till innehåll

Större/stora alu kylflänsar


_Manne_

Rekommenderade inlägg

  • Svar 71
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Frekvensomformare finns i alla möjliga storlekar. Slaktade en i förra veckan som tror var 700x300 mm och en på 350 x 200 mm (till ev led projekt) på den stora sätt det även en termistor. Så jag tror att det län vara lönt att kolla.

Mattias

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Manne jag har mailat våran leverantör, han kan ta lite tid på sig men förhoppningsvis så svarar han snart.

Låter bra.. Känns dock som det blir dyrt.. Hur pass stora bitar är det du är ute efter ?

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

oki.. då kommer vi i ungefär samma vikt klass.. = tung...

mvh manne

Jo men vi brukar ha bra pris där oxå, jag ska inte ropa hej än men gissar på att min bit kommer gå under 1000kr. Men det är en vild gissning och mycket förhoppningar i det :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men vi brukar ha bra pris där oxå, jag ska inte ropa hej än men gissar på att min bit kommer gå under 1000kr. Men det är en vild gissning och mycket förhoppningar i det :)

Tiden får utvisa...

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.stegcentralen.se/sv/artiklar/ovrigt-2/ratskivor/scando-ratskiva.html

mina 25 ören till tråden 400 x 2000 mm skulle gå på 1000 kr

rätskivan är förstärkt med en balk i mitten så det skulle gå utmärkt att fräsa hål och montera fläckt på ovansidan av skivan och få ett kylelement med två kanaler

finns till bättre pris på flera andra sidor men denna var första träffen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Är det någon som kommit över lite större flänsar alt vet var man kan köpa till relativt rimliga priser ? Är väldigt sugen på ett bygge nu när sommarvärmen är runt hörnet..

Mvh manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Jag har varit i kontakt med promoco som har riktigt nice flänsar i sitt sortiment med fick som privatperson inte handla direkt från dom, ej heller hade dom kylflänsar på lager i små mängder..

Letar efter något i stil med 800*300*40.

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ändrat av _Manne_
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

man kanske kan få reda på vilka företag som beställer från dem.

Vi får se om det går att lösa , letar iaf vidare så ger inte upp så lätt..

Promoco hade en klockren fläns till mig. 300 bred 40 hög.. Längd metervara typ.. Två sådana bitar på 80 cm så är vi hemma för ett DIY bygge

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Manne, vi får snacka om det där med flänsarna, har själv köpt via min farbrors företag när jag köpte delar till min skummare, så det går kanske o lösa igen. Han bor i Ballingslöv, så det hade du säkert kunna o köra o hämta själv när de kommer isf. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...