Gå till innehåll

Kolla detta bygge

adddo

Rekommenderade inlägg

Kul att se att inte det inte behöver bli fint bara för att man lägger ut 100000:- på ett stort kar och massor av tekniksmiley2.gif. Inga pengar hjälper om man inte har någon smak. Han kan aldrig söka jobb som en iredningsarkitekt. Och alla dessa rör längs fram och bakrutan!!! Hua4_6_100.gif

light-2.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Andreas Lange

Bläddrade lite bland alla sidorna och hittade det här som lite förklaring:

There isn't much to look at really when it comes to the aquascaping. As you can see in some of the first pictures in page 1, the bottom of the tank has 6 milk crates upside down and then all the branch rock was palced over it to cover it as much as possible. In other words, the rock serves more as a cover and biological filter than anything else.

Unlike a lot of people that spend hours doing aquascaping, to me it doesn't really matter that much in the grand scheme of things since to me they are a biological rack for the corals above it. In the end, I don't want to see rock. All I want to see is a bunch of corals. Since the crates are so open and the branck rock above it is so open too, there is tons and tons of places for fish and water flow to go through.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tonga kom dom visst ifrån<!--

var SymRealOnLoad;

var SymReal;

Sym()

{

window.open = SymWinOpen;

if(SymReal != null)

SymReal();

}

SymOnLoad()

{

if(SymRealOnLoad != null)

SymRealOnLoad();

window.open = SymRealWinOpen;

SymReal = window.;

window. = Sym;

}

SymRealOnLoad = window.onload;

window.onload = SymOnLoad;

//-->

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...