Gå till innehåll

Snatteri av koraller


Ted-m

Rekommenderade inlägg

Vad ser "tjuven" som det roliga? Till "privat" bruk... inte så att han kommer kunna visa upp karet på tex forum någon gång endå! så han kan dock sitta i sitt eget hem o bara glo på skiten istället! Jävla idioti!

Inte för att vara sån men är det inte vad det är tillför? Visst det är väl kul att visa upp det men det är ju till för att försköna hemmet. Vill man bara ha en skrytpryl finns det saker som är betydligt mer lowmaintinance.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nja jag har mycket som inte är till för att försköna hemmet på nåt sätt, tror de har mera med hobby/utmaning/intresse att göra.

Eller sen är de bara nåt fel på mig;)

Exklusivt o dyrt i USA så kan det handla om australiensiska djupvatten acron eller vissa ovanligare varianter.

Sen om jag räknar ut hur många fraggar jag skulle få på mellanstora kolonier så skulle det nog bli pengar på den amerikanska marknaden.

//NiXoN

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att vara sån men är det inte vad det är tillför? Visst det är väl kul att visa upp det men det är ju till för att försköna hemmet. Vill man bara ha en skrytpryl finns det saker som är betydligt mer lowmaintinance.

Du missar nog hela poängen.. Tror inte en människa snor något av det värdet för att sitta hemma o kolla på det. Jag tvekar inte en sekund på att denna människa tror sig kunna tjäna pengar på det.

Vill man njuta av något så ska man göra det med ett gott samvete och inte på andras bekostnad.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...