Gå till innehåll

Korallkartell Hässleholm


Rekommenderade inlägg

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Har ni "problem" med transport kan jag ställa upp och köra mot (full) drivmedelsersättning. Jag vare-sig hittar, eller vet vart ni/vi ska, och jag ska inte handla något, men jag har inget bättre för mig... Träffa folk kan ju vara kul. Jag utgår i så fall från Helsingborg, och åket är en gammal risig diesel merca. Alla fönsterna är för stunden hela, och inte har jag några barnstolar. :- )

Snacka ihopa er, och dra iväg ett PM under morgondagen i så fall.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Johan måste jobba på onsdag. Jag kan köra om ni pallar att det saknas en sidoruta. Manne, hur sugen är du på att dra ut barnstolar?

Jag är fortfarande på och kommer ta mig dit.

Blir en stol att dra ut.. Eftersom vi är tre.. Det löser sig.. Jag vet av erfarenhet att det blir sent väldigt sent när man kör en dag i veckan, men det var Johans idé o vilja.. O om jag fattar rätt nu så ska johan inte med ?? Jag personligen hade gärna väntat till helgen egentligen.. Hur ställer ni er till det ?men jag betonar dock att jag bangar inte för onsdag..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi var väl hemma vid tio när vi var där. Natt timmarna är inget problem för mig.I helgen jobbar jag, så imorgon får det bli. Behöver städpatrull till karen. Jag kan lägga ut för Johan.André och Manne, är ni på?

Jag är på som lovat sen tidigare.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör.

Vill ni komma hem till mig så är det helt ok.. Annars kan jag plocka upp dig Adamantis vid rondellen om jag mins rätt.

Markus, vill du skicka bud så bara hör av dig.

Johan, är allt löst för din del.

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Skicka ett mess eller ring när du kör. Eller om du vill att vi kommer hem till dig.

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

För min del så vill jag bara att det går snabbt o smidigt för oss.. En annan ska ju upp dagen efter..

Mvh manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inte helt, men jag inne i blytung period, både jobb och privat.

Skall prova att öka frekvens och volym på vattenbytena väsentligt under några månader nu och se vad reaktionen blir på det.

Hänger inte med alls.. Vad nu då Johan ? Sinar intresset eller ?

Mvh manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Okej! Ja det ska jag med och vad jag har lärt mig under min livstid så är inte jag den morgonpigga direkt. :) Men skicka en stund innan du är klar så plockar jag upp William så kommer vi bort till dig. Så står vi redo när du käkat klart.

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Okej! Ja det ska jag med och vad jag har lärt mig under min livstid så är inte jag den morgonpigga direkt. :) Men skicka en stund innan du är klar så plockar jag upp William så kommer vi bort till dig. Så står vi redo när du käkat klart.

/André

Då kör vi på det.! Gott.. Ses imorgon.

Mvh manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inte helt, men jag inne i blytung period, både jobb och privat.

Skall prova att öka frekvens och volym på vattenbytena väsentligt under några månader nu och se vad reaktionen blir på det.

Du vet var pulvert finns om du behöver.. Är det något hör av dig..

Mvh Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt att råkas, vart ni hemma sent??

Lämnade Stig 22.40. Med inkoppning och lite korallmontering så blev det rätt sent för min del, men ja kan tänka mig att ni vart uppe halva natta:)

Tja Larry ..

Var hemma runt 23:20, sen Inkoppning så var i säng runt midnatt.. Så man är lite tung i skallen men det får gå...

Hoppas nu på att mina nya Tuka simmar fint i baljan när man kommer hem.. tre feta o fina.. En lite magrare, så vi får se, hoppas på det bästa.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tja Larry ..

Var hemma runt 23:20, sen Inkoppning så var i säng runt midnatt.. Så man är lite tung i skallen men det får gå...

Hoppas nu på att mina nya Tuka simmar fint i baljan när man kommer hem.. tre feta o fina.. En lite magrare, så vi får se, hoppas på det bästa.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

spännande! Tuka är ju inte kända för att vara direkt lätta.... Men de kan kanske triggas att äta av övriga Anthias i burken? Hörde av någon att frysta röda plankton är kanon till Tuka. Jag har dock ingen egen erfarenhet av dem

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

spännande! Tuka är ju inte kända för att vara direkt lätta.... Men de kan kanske triggas att äta av övriga Anthias i burken? Hörde av någon att frysta röda plankton är kanon till Tuka. Jag har dock ingen egen erfarenhet av dem

Stig lovade att dom åt cyclops så det köptes två fryspaket, har även röd plankton hemma så det blir en mix av det.. Sen finns det artemia ägg hemma om det blir strul.. Hoppas på det bästa, nu är dessa ganska stora så hoppas på artemia i mysis också..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...