Gå till innehåll

Ett tips för de utan sump


Guest Silver

Rekommenderade inlägg

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Henrik Jonsson, har du monterat på samma sätt som Nemo? Bild?

I princip ja. Jag har längre "slang" till pumpens insug på grund av platsbrist, men annars är det lika. Det funkar kanonbra för mig. Ren yta och tyst!

Samma här, en slangbit mellan insuget och pumpen.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Henrik Jonsson, har du monterat på samma sätt som Nemo? Bild?

I princip ja. Jag har längre "slang" till pumpens insug på grund av platsbrist, men annars är det lika. Det funkar kanonbra för mig. Ren yta och tyst!

Samma här, en slangbit mellan insuget och pumpen.

hur menar ni?smiley5.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej på er.

Jag tog några bilder på hur den fungerar ochhur karet ser ut nu med all teknik utan sump

Mvh Aqil

HMM smiley7.gifen Z.flavescens i ett 80liters guppy hotell !!! nä nu reagerar jag iaf ,hoppas den bor däri högst tillfälligt ! annars borde du låta den gå tillbaka till butiken .

förövrigt hade du inte behövt den där manicken om du hade behållt "bakväggen" som man gömmer pumpar ,doppvärmare & har ytavrinning på "gratis"

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej.

Jag vet inte om du har sett ett 80l molly`s men bakrunden funkar inte.Det fins många fack och i vissa av deär vattnet helt still där.Facket var inte så djupt heller och skulle jag då såga i facken ochdra ner på vattenytan5cmför ytavrining så skulle plasren spicka i bakrunden.

Tro mig,jag har försökt många olika sätt.

mvh Aqil

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hrmmmfff har ett igång sedan ca 2 mån jag har inga problem alla fack har förbindelse med varandra så i mitt funkar det iaf fint MED ursågadytavrinning. men det är mindre viktigt det viktiga va att kurirgen bor alldeles för trångt i ett sånt kar iaf enligt mig!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hrmmmfff "kurirgen bor alldeles för trångt i ett sånt kar iaf enligt mig!!

Håller fullständigt med!smiley21.gifoch rent av så blir jag smiley7.gifnär arg när jag hör sådant... Skaffa större kar eller skänk bort fisken illa kvickt!!!!

Hälsningar från Jonas Malm i Bromma

Jag vet inte vad jag ska skriva men, om jag behöver hjälp så ber jag om det i fortsättningen.smiley1.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...