Gå till innehåll

_Manne_

Rekommenderade inlägg

Snygg Manne! Jag blev lite sugen själv på de där småttingarna. Läckra saker! :)

/André

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?0axaml

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bilden gör den inte rättvisa, är ju inget proffs på att då till färgen. Den är egentligen en av dom absolut snyggaste.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nog min favurit hittills :) (gul är min favuritfärg)

Ovanligt med gula koraller, men kanske inte lika ovanligt bland anemoner?

Den tillhör dom finaste tycker jag med.. Men det finns så många varianter. Sen tror jag man tycker dom lite ljusare är helt enkelt snyggare.. Står ut mer helt enkelt.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tog i tills det sprack.. Tror det blev en över tillslut.. Totalt 3 inköpstillfällen på väldigt kort tid. Nu blir det nudlar ett tag.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Haha .... jo man brukar få leva snålt efter besök dessa besök.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Funderingar runt VÄS ,

Har senaste veckan varit medveten om att min häxbryggd är slut i flaskan.. Dock valt att inte fylla på den, mest för att se vad som händer.. Det är faktiskt så att vissa SPSer har ökat i tillväxt, nu när bryggden varit slut ett tag.. Samtidigt så har jag fått slemalger på ena sandytan i främre hörnet på karet..

Balans gången där är hårfin känns det som.. Vill hemsk gärna bli av med slemlagerna, det är ett väldigt tunt lager, man kan se genom det, så det är inte den röda mattan ännu.. Finns en del gröna prickar i det röda, antar att det är samma typ av slemalger, har den gröna varianten på slimline bakgrunden också.. Men innan stanna den där..

Känns lite lustigt när karet inte bara vill rulla på.. Alltid något strul på gång..

Ska försöka göra lite tester sen ikväll med lite tur.. Lite ont om tid tyvärr som vanligt..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...