SaltDummie Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Såg du djurmagasinets senaste inlägg?? Citera
_Manne_ Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Såg du djurmagasinets senaste inlägg??Tyvärr sett det...Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Det låter ju bra.. Och önskar en trevlig resa Hoppas att den blir trevlig.. Antar att du jobbar , annars finns det plats i bilen..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Säg bara till om jag ska köpa hem lite fiskmat åt dig, kan ju ha det här så länge tills vi ses igen om inte annat.Och ifall du vill att jag ska hämta hem en sån där tråkig svart sak så hojta till. Citera
_Manne_ Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Säg bara till om jag ska köpa hem lite fiskmat åt dig, kan ju ha det här så länge tills vi ses igen om inte annat.Och ifall du vill att jag ska hämta hem en sån där tråkig svart sak så hojta till. Återkommer i ärendet ang fiskmaten.. Ang fisken får jag nog stå mitt kast i invänta fisken från rätt butik.. Förmodligen..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Ett klick med mobilen nu tidigt på morgonen.. En positiv syn kan jag tycka i litet format.. Men ändå..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Atlas Postat 19 oktober 2013 Postat 19 oktober 2013 Hoppas att den blir trevlig.. Antar att du jobbar , annars finns det plats i bilen..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkTack för erbjudandet,Men ja. Det är min jobbvecka.. Hoppas du hittar nått kul.. Citera
_Manne_ Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Tack för erbjudandet,Men ja. Det är min jobbvecka.. Hoppas du hittar nått kul..Ser det som en högst trevligt event i hobbyn inom rimligt avstånd.. Om man nu tycker det , om jag får med något hem är inte av vikt just idag , vore dock kul med något ändå... Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Atlas Postat 19 oktober 2013 Postat 19 oktober 2013 Skulle du hitta nån fin sps i blått göt det ju inget om den trillar åt mitt håll sen Citera
_Manne_ Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Skulle du hitta nån fin sps i blått göt det ju inget om den trillar åt mitt håll sen Det är svårt.. Man ser inte färgen på fraggarna direkt så man får lita på den där försäljaren.. Skulle själv vilja ha en staghorn i blått.. Riktigt blå inte brun.. Men det verkar svårt för tillfället.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Lite tillväxt polyper.. Alltid kul o se att det går åt rätt håll.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Tribiani Postat 19 oktober 2013 Postat 19 oktober 2013 Vilken härlig färg det är på den . Skoj att den växer Citera
_Manne_ Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Vilken härlig färg det är på den . Skoj att den växer Du får väl ha en polyp sen när ditt nya är igång..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Tribiani Postat 19 oktober 2013 Postat 19 oktober 2013 Du får väl ha en polyp sen när ditt nya är igång..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa tack jättegärna Citera
_Manne_ Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Tar gärna en kölapp på den Lägger till det i minnesbanken Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 19 oktober 2013 Postat 19 oktober 2013 Jag kan försöka leta upp en blå acropora i utbyte. Just nu inte fullt så djupt blå som Andreas N har i sitt kar men tror det är samma art. / David Citera
_Manne_ Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Jag kan försöka leta upp en blå acropora i utbyte. Just nu inte fullt så djupt blå som Andreas N har i sitt kar men tror det är samma art. / DavidLåter riktigt bra.. Tackar ödmjukast.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 19 oktober 2013 Postat 19 oktober 2013 Lägger till det i minnesbanken Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkLägg mig på turlistan med Manne Citera
_Manne_ Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Lägg mig på turlistan med Manne Du är på listan nu..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 19 oktober 2013 Postat 19 oktober 2013 Du är på listan nu..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkLovely!! Kan passa bra på min nya pelare Citera
_Manne_ Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Lovely!! Kan passa bra på min nya pelare Du mins att du lovade bilder i din tråd idag..Pelare ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 20 oktober 2013 Postat 20 oktober 2013 Du mins att du lovade bilder i din tråd idag..Pelare ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkBilderna blev försenade en dag Pelaren ligger än så länge i sumpen och kommer på plats när vissa andra sten försvunnit Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.