Gå till innehåll

_Manne_

Rekommenderade inlägg

Säg bara till om jag ska köpa hem lite fiskmat åt dig, kan ju ha det här så länge tills vi ses igen om inte annat.

Och ifall du vill att jag ska hämta hem en sån där tråkig svart sak så hojta till. ;)

Återkommer i ärendet ang fiskmaten.. Ang fisken får jag nog stå mitt kast i invänta fisken från rätt butik.. Förmodligen..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för erbjudandet,Men ja. Det är min jobbvecka.. Hoppas du hittar nått kul..

Ser det som en högst trevligt event i hobbyn inom rimligt avstånd.. Om man nu tycker det ;) , om jag får med något hem är inte av vikt just idag , vore dock kul med något ändå...

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle du hitta nån fin sps i blått göt det ju inget om den trillar åt mitt håll sen :)

Det är svårt.. Man ser inte färgen på fraggarna direkt så man får lita på den där försäljaren..

Skulle själv vilja ha en staghorn i blått.. Riktigt blå inte brun.. Men det verkar svårt för tillfället.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan försöka leta upp en blå acropora i utbyte. Just nu inte fullt så djupt blå som Andreas N har i sitt kar men tror det är samma art.

/ David

Låter riktigt bra.. Tackar ödmjukast.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...