Gå till innehåll

_Manne_

Rekommenderade inlägg

Gillade din gröna pochillopora bild 0164. ja det fanns allt några mer jag gilla :) är den rosa aktiga en hyacintus som växer väldigt mkt uppåt?

Den gröna var helbrun när jag fick den.. Riktigt kul o bara se den skifta sakta men säkert till en betydligt trevligare grön färg..

Den "rosa aktiga" trodde jag var en millepora men så är inte fallet.. Du kan ha helt rätt där. Den var lite svårstartad men nu växer den fint.

Med vänlig hälsning, Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du får helt enkelt förklara för regeringen att du ska "tura" en rejäl runda i Skåne , så får du besöka både mig o Niklas i den rundan.. Om du nu går lov..

Med vänlig hälsning, Manne

Ja det är ju en idé!! Jag har två regeringar :( Ena är frun och den andra är min store Pojke! Har han match så kan jag fetglömma att åka nånstans den dagen. Därav frågan om det funka på söndag ;) match på lördagen mot Oxie!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Helt rätt Manne. Slå näven i bordet,men inte så det blir märken. Då blir dom arga hehe

Gäller o veta var gränsen går.. Som ex, så verkar två kar vara Max här.. Ett tredje så skiftade min hona lite färg o attityden var lite låg..

Med vänlig hälsning, Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Man får slå försiktigt men ändå med pondus! Hur de nu går till ;)

Annars går du komma så glider vi båda till Niklas om det hade funkat a söndag.. Dock senare in på dagen då.. Vet dock inte om denna idé ens går hem här hemma..

Micke/Niklas vad sägs

Med vänlig hälsning, Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi får väl se om Micke får eller inte.. Tror faktiskt att han får just pisk.. Ganska ofta.. så vi får se vad Hon bestämmer..

Med vänlig hälsning, Manne

Ja de får jag dagligen, så jag är van :) Vi får helt enkelt se om hon går att övertygas! Kanske en tur till Nova med mitt Visakort lugnar henne ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Manne! Du har ju träffat henne, visst skrämde hon dig en del! :)

Hehe absolut inte, en trevlig dam som absolut inte är något otrevligt med.. Vad som dock skrämmer mig är ryska kulstöterskor , som utan problem skulle trycka ihop mig till något kladdigt o mata fiskarna med det..

Med vänlig hälsning, Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...