_Manne_ Postat 21 oktober 2013 Författare Postat 21 oktober 2013 Bilderna blev försenade en dag Pelaren ligger än så länge i sumpen och kommer på plats när vissa andra sten försvunnit Tycker det ser riktigt bra ut.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 21 oktober 2013 Postat 21 oktober 2013 Tycker det ser riktigt bra ut.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkTack Citera
_Manne_ Postat 22 oktober 2013 Författare Postat 22 oktober 2013 En Fragg..En liten rackare som ska få växa till sig o förhoppningsvis bli fin. Den kommer ifrån sjöfartsmuseiets Träff i söndags..Undra vilken färg den får i min balja återkommer med fler bilder över tiden.. Om den nu överlever.. Ska "bara" hitta en bra plats också..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
fotte Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 Det är nog ingen som tvekar på att den blir riktigt snygg i ditt kar som allt annat! Citera
_Manne_ Postat 22 oktober 2013 Författare Postat 22 oktober 2013 Det är nog ingen som tvekar på att den blir riktigt snygg i ditt kar som allt annat! Vi får väl se.. hoppas på det bästa.. Nu är den utplacerad på mitt rev.. Om den blir där är en annan femma.. Knådlim är inte min starka sida direkt.. Skulle vilja kalla det modell lera istället.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 Vi får väl se.. hoppas på det bästa.. Nu är den utplacerad på mitt rev.. Om den blir där är en annan femma.. Knådlim är inte min starka sida direkt.. Skulle vilja kalla det modell lera istället.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkKnådlim kan göra en totalt vansinnig!! Citera
fotte Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 Jag har inte greppat det där redigt heller. När jag använder revepoxi tycker jag det ser ut som jag byggt en sten av modell större.. Citera
Laggeman Postat 23 oktober 2013 Postat 23 oktober 2013 Fick du cyanon på köpet? Ska bli spännande att se vilken färg den får till slut. Citera
_Manne_ Postat 23 oktober 2013 Författare Postat 23 oktober 2013 Fick du cyanon på köpet? Ska bli spännande att se vilken färg den får till slut.Nja.. Cyanon ingår i ett hälsosamt rev så det hade jag redan... Vill du ha en fragg på slemmet så säg bara till..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Postat 24 oktober 2013 Nu har det hänt...Den lokala butiken har ringt o meddelat att min fisk är påväg, så jag kan hämta den senare idag.. :) , nu hoppas jag att allt går bra..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 24 oktober 2013 Postat 24 oktober 2013 Ska bli intressant och se hur den klarar sig med övriga i karet. Du får plocka ner spegeln och sätta upp den i förväg... Citera
impajimpa Postat 24 oktober 2013 Postat 24 oktober 2013 Vad kul Hoppas allt går bra Nu har det hänt...Den lokala butiken har ringt o meddelat att min fisk är påväg, så jag kan hämta den senare idag.. :) , nu hoppas jag att allt går bra..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
ted64 Postat 24 oktober 2013 Postat 24 oktober 2013 :nya bilder: låter bra, då slutar du tidigare idag då Citera
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Postat 24 oktober 2013 Ska bli intressant och se hur den klarar sig med övriga i karet. Du får plocka ner spegeln och sätta upp den i förväg...Har också funderat på det , men vore inte det till o jaga upp xanturumen redan innan den svarta är i karet.. Då är han på krigsstigen redan innan.. Vet inte om det blir bättre eller sämre.. Men speglen finns om den behövs.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Postat 24 oktober 2013 Vad kul Hoppas allt går bra Jag hoppas verkligen att det går bra.. Annars blir det sura pengar så det stänker om det.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Postat 24 oktober 2013 :nya bilder: låter bra, då slutar du tidigare idag då Turen har gjort så jag kan köra in o hämta fisken direkt i påsen så den kan koppas in här hemma.. Hoppas att det ska gå så smidigt som möjligt.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Atlas Postat 24 oktober 2013 Postat 24 oktober 2013 Hmm,Det betyder att anders har fått en sändning Får sladda in o titta då Vi kanske ses Manne då Citera
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Postat 24 oktober 2013 Hmm,Det betyder att anders har fått en sändning Får sladda in o titta då Vi kanske ses Manne dåÖken också.. Nu fick Atlas veta att en sändning kommit , nu ryker allt det gotta direkt igen... O smulor till oss andra..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 24 oktober 2013 Postat 24 oktober 2013 Du har väl ändå ingen plats till nya koraller? Citera
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Postat 24 oktober 2013 Du har väl ändå ingen plats till nya koraller? Egentligen inte men man har ju svårt o hålla sig när något wow dyker upp ändå..Fast just nu ligger all fokus på fisken dock.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Postat 24 oktober 2013 På inkoppning...Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
impajimpa Postat 24 oktober 2013 Postat 24 oktober 2013 Riktigt naaaajs. Är superglad för din skull för du har ju tjatat länge om denna skönhet.Känns ju nästan som du fått en födelsedagspresent även om den inte var gratis [ATTACH]104719[/ATTACH]På inkoppning...Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Postat 24 oktober 2013 Riktigt naaaajs. Är superglad för din skull för du har ju tjatat länge om denna skönhet.Känns ju nästan som du fått en födelsedagspresent även om den inte var gratis Det är en dröm sen länge.. Så visst är det lite julafton idag! Åtminstone för Mig! O julafton är aldrig gratis.. Men man fick ju det man ville ha. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Postat 24 oktober 2013 Samtliga tre större fiskar hälsar på varandra.. Gick hur smidigt som helst.. Xanturumen tog det med ro direkt.. Lite kniv visande sen var det över. Såååå glad !!!Här är en bild med lite bättre stuns i färgen.. Ja svart samt orange!!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Tribiani Postat 24 oktober 2013 Postat 24 oktober 2013 Vad roligt för dig Manne! Grattis och lycka till. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.