kenta Postat 27 november 2011 Postat 27 november 2011 Hej alla,Nu är det dags igen för öppet hus för alla saltvattensintresserade hemma hoskenta / zoogiganten och sambon Karin lördagen den 10 december kl.18.00Vi har en del öl som vi vill bli av med , dessa ska vara slut när sista man går hem.Nu är det snart två år sedan förra gången och en hel del har hänt i karet, det har variten hel del ändringar pga svampinvasion, anemongift, Euphylliaborttagning med mera ochdet är fortfarande en del ändringar som ska göras, men det ser bra ut och vi hoppas påatt ni blir inspirerade av våra mixade djur med både mjukkoraller och stenkoraller och mycketannat som har dumpats ner i karet under dessa år.Vi behöver veta hur många som kommer för att kunna förbereda tilltugg med mera så ni somkan komma och tänker göra så bör anmäla er till kenta80@gmail.com senast den 7 december.Välkomna hem till osskenta o Karin i Flädie strax utanför Lund i Skåne ( öster om Danmark ) Citera
salta wille Postat 27 november 2011 Postat 27 november 2011 Vi har en del öl som vi vill bli av med , dessa ska vara slut när sista man går hem.Låter gott! Vad är det för öl? Kan man köra hem efteråt eller måste man stanna på en tillnyktringsenhet i ett par dygn? Citera
Majki01 Postat 27 november 2011 Postat 27 november 2011 Ojoj, då kanske man ska kolla upp barnvakt denna gången så man kan stanna längre än sist Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Yodelking Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Jag ska åka dit. Är det fler här som anmält sig? Citera
Majki01 Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Jupp ! Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
johan_f Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Kenta jag kommer om jag hinner hem i tid från Istanbul. Citera
Laggeman Postat 11 december 2011 Postat 11 december 2011 Någon som hade kamera med och tog lite bilder hemma hos Kenta? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.