wrang Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Några fler än jag som får fel på forumet då man använder tapatalk? Citera
_Manne_ Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Hur menar du ?Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
wrang Postat 7 januari 2012 Författare Postat 7 januari 2012 Se bilden ovan när jag går in under senaste inlägg Citera
evillennart Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Inga problem här....Sent from my GT-I9103 using Tapatalk Citera
wrang Postat 7 januari 2012 Författare Postat 7 januari 2012 Säkert skit bakom telefonen Nu funkar det igen. Citera
_Manne_ Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Bilden fanns inte när jag kollade första gången, för min del nej.. Inget sådant fel..dock får jag ibland att tapa inte connectar med SG!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Kulin Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Jag får det meddelandet ibland med... Vet ej varför dock Citera
addeanstad Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Tror det är Tapatalks servrar som ger vika iblandSent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Får det rätt ofta. Haft det hela morgonen. Borta nu dock.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Yodelking Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 Finns det något man kan göra i antingen forumet eller i ställning i Tapatalk som gör att man kan läsa moderatorernas upplysningar?De är ju intressant att läsa vad ni skriver, men det kommer inte med. Citera
MattiasN Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Är helt nybörjare på smartphone, vad gör tapatalk bra för att använda den öppen mot att använda luren webläsare? Citera
Mr_Ewing Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Tapatalk är ett måste på smartphones när man väl använt det ett par gånger.Supersmidig navigering och lätt att ha koll på de trådar man gillar. Citera
wrang Postat 3 maj 2012 Författare Postat 3 maj 2012 Det finns tom att man kan bygga sin egna tapatalk för saltvattensguiden. En app för saltvattensguiden Byggahus.se har en egen Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
Stensson Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?96-ProduktguidenProduktguiden funkar inte Citera
wrang Postat 22 juni 2012 Författare Postat 22 juni 2012 Nått fel ligger på serven? Man kan inte se bilderna i tapatalk som innan. Blir bara massa "tomma" blad och/eller går klicka på varje enskild så kommer dom upp.Har inte sett detta innan eller på andra sidor funkar det...Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
wrang Postat 22 juni 2012 Författare Postat 22 juni 2012 https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?96-ProduktguidenProduktguiden funkar inteExternt program som ej är tapatalk kompatibelt. Ska produktguiden finnas kvar på saltvattensguiden???Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
wrang Postat 22 juni 2012 Författare Postat 22 juni 2012 [ATTACH]76021[/ATTACH]Finns det något man kan göra i antingen forumet eller i ställning i Tapatalk som gör att man kan läsa moderatorernas upplysningar?De är ju intressant att läsa vad ni skriver, men det kommer inte med.Är det så fortfarande att du ej ser detta Har du aktiverat visa bbcode i tapatalk settings?Moderator's upplysning: testar en BB- Code tagg om man kan se den via TapatalkGlad midsommar Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
wrang Postat 22 juni 2012 Författare Postat 22 juni 2012 Nej det syns inte nån mod upplysning Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
wrang Postat 23 juni 2012 Författare Postat 23 juni 2012 [ATTACH]76021[/ATTACH]Finns det något man kan göra i antingen forumet eller i ställning i Tapatalk som gör att man kan läsa moderatorernas upplysningar?De är ju intressant att läsa vad ni skriver, men det kommer inte med.Har fått svar nu från Tapatalks support och de säger så att denna egen gjorda bbcode som moderatorena använder ej stöds utav TapatalkCurrently, custom bbcode may not support in our plugin.As you know, we can not handle all this kind of request. /Teknisk support Citera
Bygert Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Om man nu skall prata om problem med tapatalk så är ju det största problemet att en hoper nötter inte kan stänga av det där irriterande och ointressanta "sent from bla bla". Rejäl antireklam. Själv använder jag Opera och det fungerar och slänger inte på några irriterande reklamtexter. Citera
Benighted Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Kan ni som använder Tapatalk testa och se om det är bättre eller sämre nu? Uppdaterade versionen till senaste... Citera
_Manne_ Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Funkar med att tacka nu!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Yodelking Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Nu kan man läsa varningen, även om den inte är i en fin ruta Citera
wrang Postat 23 juni 2012 Författare Postat 23 juni 2012 Grymt å tackSent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.