Postat 31 januari 201213 år Eftersom Leffe grattade Christer på Akvarielagret i en låst tråd så öppnar jag en ny grattistråd. Det var inte länge sedan som jag kände en finnig yngling som nu fyllt 50. För inte tala om det första fotot - en liten yngling sittande på en brygga i Viktoriasjön metandes Viktoriaciklider. Han har blivi XXL numera......GRATTIS från Forsberg FamilyMVH Lasse
Postat 31 januari 201213 år Grattis Christer bli inte gaggig nu vi behöver din rappa mun(Fingrar) på forumet //Danielj
Postat 1 februari 201213 år Jag läste i nån tidning att seniliteten sätter in på allvar i 45-års-åldern. Jag tänkte jag skulle berätta om hur jag upplevt det där så andra som kommer upp i mogen ålder vet vad de har att vänta sig men tyvärr, jag kommer inte riktigt ihåg.
Postat 2 februari 201213 år Tack alla hmmm 10 vänner okej kanske lite fler säg 300 men som högst 559 st då räknar jag även sopgubben o hyresvärden men va fan lägg till den där idioten som tog mitt körkort i sommras som påstod att jag körde 104km på 70 väg han hade helt fel .... det var minst 114 ... det blev 2 månader av tunnelbana o moppemen fan vad byråkraterna fick jobba ... fick träffa en riktigt elak åklagare som ljög .... hon sa att polisen sköt med lasern mitt i skylten på 300m;)
Postat 2 februari 201213 år Tack alla hmmm 10 vänner okej kanske lite fler säg 300 men som högst 559 st då räknar jag även sopgubben o hyresvärden men va fan lägg till den där idioten som tog mitt körkort i sommras som påstod att jag körde 104km på 70 väg han hade helt fel .... det var minst 114 ... det blev 2 månader av tunnelbana o moppemen fan vad byråkraterna fick jobba ... fick träffa en riktigt elak åklagare som ljög .... hon sa att polisen sköt med lasern mitt i skylten på 300m;)grattis.var glad att det var i Sthlm, för i malmö skjuter de inte med larser utan riktig pistol.
Postat 2 februari 201213 år grattis.var glad att det var i Sthlm, för i malmö skjuter de inte med larser utan riktig pistol.Tillhör inte dom Danmark ....
Postat 2 februari 201213 år Tack alla hmmm 10 vänner okej kanske lite fler säg 300 men som högst 559 st då räknar jag även sopgubben o hyresvärden men va fan lägg till den där idioten som tog mitt körkort i sommras som påstod att jag körde 104km på 70 väg han hade helt fel .... det var minst 114 ... det blev 2 månader av tunnelbana o moppemen fan vad byråkraterna fick jobba ... fick träffa en riktigt elak åklagare som ljög .... hon sa att polisen sköt med lasern mitt i skylten på 300m;)Hahaha din frispråkighet skrämmer nog folk. Men min jaktledare provade sist med att vägra att skriva på och ringa advokat direkt. Han klarade sig med en månad 30+ på 70 väg.//Danielj
Postat 3 februari 201213 år Tillhör inte dom Danmark ....Vi är många som önskar det här nere, söder om trädgränsen...
Postat 3 februari 201213 år Stort Grattis! Inte för att jag tillhör skaran på ett gäng år men ändå /odell jr
Postat 3 februari 201213 år Stort Grattis! Inte för att jag tillhör skaran på ett gäng år men ändå /odell jrOj man får tacka var har du varit dom sista åren ... suttit inne ..... skojade bara ... hur mår surbutter pappa
Postat 5 februari 201213 år Jobbat & skaffat barn! Surbutterpappa mår bra, han har mjuknat lite sen han fick ett barnbarn (jag hoppas du menar alf och inte mig)
Postat 5 februari 201213 år Jobbat & skaffat barn! Surbutterpappa mår bra, han har mjuknat lite sen han fick ett barnbarn (jag hoppas du menar alf och inte mig)Det var trevligt att höra .... hälsa-gruppkram-
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.